


Змiст:
Вступ
1. Сучасна концепція маркетингу міжнародних туристичних послуг: теоретичний аспект
1.1. Поняття туристичної послуги як об’єкта маркетингової діяльності
1.2. Розвиток сучасної концепції маркетингу туристичних послуг
1.3. Характеристика основних складових маркетингового процесу на сучасному туристичному підприємства
2. Маркетингове дослідження Курортів Лаосу
2.1. Загальна туристична характеристика Лаосу
2.2. Курорт Луанг Прабанг – найпопулярніший курорт Лаосу
2.3. Особливості використання маркетингової концепції у просуванні туристичного бренду курорту Луанг Прабанг
3. Активізація маркетингового забезпечення розвитку туристичної сфери регіону
3.1. Можливості активізації розвитку туризму на маркетингових засадах
3.2. Доцільність розробки маркетингової стратегії розвитку курорту Луанг Прабанг
3.3. Розробка стратегії розвитку курорту Луанг Прабанг
Висновки
Використана література
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com