перейти на сайт>>

Особливості маркетингу туристичних послуг на прикладі курорту Лаосу

ID роботи: 8979
Тип роботи:
Об'єм: 37 стор.
Вартiсть: 150 грн.


Змiст:

Вступ

1. Сучасна концепція маркетингу міжнародних туристичних послуг: теоретичний аспект

1.1. Поняття туристичної послуги як об’єкта маркетингової діяльності

1.2. Розвиток сучасної концепції маркетингу туристичних послуг

1.3. Характеристика основних складових маркетингового процесу на сучасному туристичному підприємства

2. Маркетингове дослідження Курортів Лаосу

2.1. Загальна туристична характеристика Лаосу

2.2. Курорт Луанг Прабанг – найпопулярніший курорт Лаосу

2.3. Особливості використання маркетингової концепції у просуванні туристичного бренду курорту Луанг Прабанг

3. Активізація маркетингового забезпечення розвитку туристичної сфери регіону

3.1. Можливості активізації розвитку туризму на маркетингових засадах

3.2. Доцільність розробки маркетингової стратегії розвитку курорту Луанг Прабанг

3.3. Розробка стратегії розвитку курорту Луанг Прабанг

Висновки

Використана література




НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: