перейти на сайт>>

Особливості маркетингу туристичних послуг на прикладі курорту Трускавець

ID роботи: 9777
Тип роботи:
Об'єм: 45 стор.
Вартiсть: 150 грн.


Змiст:

ВСТУП

1. СУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

1.1. Поняття туристичної послуги як об’єкта маркетингової діяльності

1.2. Розвиток сучасної концепції маркетингу туристичних послуг

1.3. Характеристика основних складових маркетингового процесу на сучасному туристичному підприємстві

2. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ КУРОРТУ ТРУСКАВЕЦЬ

2.1. Загальна туристична характеристика та історія розвитку курорту Трускавець

2.2. Особливості функціонування курорту Трускавець на сучасному етапі

2.3. Особливості використання маркетингової концепції у просуванні туристичного бренду курорту Трускавець

3. АКТИВІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ СФЕРИ РЕГІОНУ

3.1. Можливості активізації розвитку туризму на маркетингових засадах

3.2. Доцільність розробки маркетингової стратегії розвитку курорту Трускавець

3.3. Основні стратегічні орієнтири  розвитку курорту Трускавець

ВИСНОВКИ

ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА



Висновок:

Таким чином, основними елементами, які визначають конкурентоспроможність країни на міжнародній арені є якість та ступінь розвиненості туристичного ринку та туристичного продукту.

Маркетинг туристичних послуг має риси маркетингу послуг: при цьому загальні положення маркетингу послуг переносяться на туризм. Особливості виробництва і надання послуг туристичних операторів, агентств, підприємств туристичної індустрії та державних установ у сфері туризму відповідно вимагають зміни підходів порівняно з традиційним мар­кетингом споживчих товарів.

Вихідним пунктом сучасного маркетингу є споживачі та їх бажання і, відпо­відно до цього, пропозиція туристичних послуг. Таким чином, особливості туристичної послуги як продукту і як ланцюга надання послуг для покупців є вихідним пунктом для розвитку самостійної теорії маркетингу міжнарод­них туристичних послуг.

Бальнеологічний курорт Трускавець із наявними унікальними природно-рекреаційними ресурсами: славетними лікувальними водами «Нафтуся», «Софія», «Марія» та ін., озокеритом (гірським воском), цілющим збагаченим озоном повітрям, чарівним ландшафтом біля підніжжя Карпатських гір, завжди був і буде привабливим і ефективним для лікування, реабілітації і оздоровлення людей, що страждають недугами: хронічними захворюваннями нирок, печінки, жовчних проток і сечовивідних шляхів, шлунку і кишечника, цукрового діабету і ожиріння, подагри та інших розладів обміну речовин.

Близько 60 % наданих рекреаційних послуг здійснюється саме в літній період, при­чому переважна більшість обслужених відвідувачів є вітчизняними рекреантами (85-88 %), тоді як на іноземних відвідувачів припадає близько 12-15 % обсягу наданих послуг.

Проведене маркетингове дослідження курорту Трускавець  показало, що природний потенціал Трускавця має сприятливі умови для розвитку туризму. Не дивлячись на свою відносно невелику територію, в регіоні налічується велика кількість культурних пам’яток і багато недоторканних куточків природи, що продовжують приваблювати все більше і більше туристів.

Проведений  SWOT-аналіз курорту Трускавець показав, що незважаючи на певні переваги, серед яких унікальний природно-ресурсний потенціал, наявність великої кількості історичних пам’яток та визначних місць, понад 100-річний досвід у галузі, істотна ширина асортименту  туристичних  послуг, поступове оновлення матеріально-технічної бази та закупівля нового обладнання, велика площа курортної території         сезонний характер послуг існують певні проблеми. Факторами, які негативно впливають на розвиток даного курорту виступають: наявна застаріла технічна база, відсутність досвіду просування країни як туристичного бренду, недостатність знань ринку споживачів та купівельної поведінки, неефективна політика розвитку курорту, встановлення світових цін на вартість відпочинку при якості обслуговування, що не відповідає світовим стандартам, мінімальні можливості формування та реалізації внутрішньої стратегії розвитку, відсутність довгострокового планування.

З метою  активізації розвитку курорту на маркетингових засадах  необхідне також взаємозв’язане виконання наступних функцій: аналітична (вивчення ринку, споживачів, у тому числі і потенційних тощо); виробнича (вивчення нових сучасних технологій, управління якістю і конкурентоспроможністю послуг, що надаються); збутова (організація продажів, проведення цілеспрямованої цінової політики); функція контролю.

Необхідно звернути увагу на інтенсивне зростання активності Трускавця і використовувати стратегію проникнення на нові ринки. Збільшення своєї частки ринку можливе за умов активних дії щодо маркетингу туристичних послуг:

поліпшення послуг, що пропонуються;

зміна позиціювання курорту;

значне зниження цін;

зміцнення збутової мережі;

ужиття заходів щодо стимулювання збуту;

здійснення активної рекламної кампанії.

Курорту Трускавець необхідно здобути славу оздоровниці, сімейного рекреаційного комплексу. Розглянувши конкурентні переваги Трускавця можна визначити базову стратегію розвитку курорту як стратегію спеціалізації, що полягає в концентрації маркетингових зусиль на потребах окремої групи споживачів за рахунок диференціації туристичних послуг та лідерства за витратами: лікувально-оздоровча унікальність і доступність для сімейного відпочинку.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: