перейти на сайт>>

Особливості продажу послуг на прикладі ДЦ «Дніпролаб»

ID роботи: 9806
Тип роботи:
Об'єм: 44 стор.
Вартiсть: 150 грн.


Змiст:

Розділ І. Теоретичні аспекти організації продажу послуг

1.1 Особливості сучасного розуміння сфери послуг як об’єкта дослідження маркетингової теорії

1.2. Класифікація послуг

1.3. Особливості організації продажу послуг

Розділ ІІ. Дослідження особливостей продажу послуг в ДЦ «Дніпролаб»

2.1. Загальна  характеристика діяльності ДЦ «Дніпролаб»

2.2. Аналіз маркетингового середовища ДЦ «Дніпролаб» та її прояви у сфері послуг

2.3. Характеристика основних складових продажу послуг ДЦ «Дніпролаб»

Висновоки

Список використаної літератури



Висновок:

Формування і розвиток систем управління маркетингом на ринку послуг в сучасних умовах є необхідною умовою для досягнення ринкових цілей підприємства сфери послуг. Успішність функціонування підприємств сфери послуг показує, що без системного застосування ними інструментів внутрішнього маркетингу неможливо ефективно вирішити проблему підвищення їх конкурентоспроможності. Система маркетингу сприяє формуванню лояльності працівників, орієнтації на споживачів і, як наслідок, до підвищення результативності підприємства загалом; вона дозволяє координувати взаємодію між внутрішніми постачальниками і споживачами, мотивувати персонал на якісне обслуговування споживачів та ефективну реалізацію корпоративних і функціональних стратегій, тим самим забезпечуючи підприємству сфери послуг стійку конкурентну перевагу.

Послуга – це нерозривна єдність діяльності та її результату, яку одна сторона виконує для іншої, є засобом отримання доходу, задоволення споживчих потреб або створення суспільних благ, що призводить до зміни стану людини або предмета.

Організація продажу на підприємстві сфери псолуг – складний процес, що вимагає проведення глибоких досліджень стану та розвитку ринку послуг, а також оцінки позиції підприємства, яку воно займає на ринку. Вибір тієї або іншої стратегії залежить від специфіки зовнішніх і внутрішніх умов, різних поглядів керівництва на шляху розвитку організації і інших причин.

Проведене дослідження особливостей продажу послуг в ДЦ «Дніпролаб» показало, що дане підприємство - це багатопрофільний амбулаторно-поліклінічний медичний заклад вищого рівня акредитації, який дає змогу провести комплексне і якісне обстеження до 700 пацієнтів на протязі робочого дня. 

Досліджуване підприємство надає весь спектр сучасних послуг в області лабораторної діагностики. Мета створення та функціонування лабораторії ДЦ «Дніпролаб» - підвищення якості медичних досліджень до рівня світових стандартів, впровадження найсучасніших технологій в області діагностики, удосконалення діючої системи доказової медицини.

Основними зовнішніми факторами, що впливають на ефективність діяльності ДЦ «Дніпролаб» виступає державне регулювання та рівень конкуренції. Проведений порівняльний аналіз основних конкурентів ДЦ «Дніпролаб» за допомогою вивчення ключових факторів успіху показав, що досліджуване підприємство займає лише 12% ринку діагностичних послуг м. Києва та має сильних конкурентів.

Цільові групи ДЦ «Дніпролаб» - це пацієнти зі спадковими, інфекційними та мультифакторіальними захворюваннями; лікарі, що виконують науково-дослідні роботи на базі лабораторії lab-on-chip, фармацевтичні компанії.

Цінова політика ДЦ «Дніпролаб» забезпечується за рахунок високої якості і помірною ціною,  високої кваліфікації працівників та низьких витрат на рекламу послуг через їх вузьку спрямованість.

Заходи щодо стимулювання продажів і реклами: формування знижок, методик розрахунку цін, реклама на транспортних засобів, реклама у пресі, реклама на метро-лайнах, реклама у медичних закладах.

Система каналів просування діагностичних послуг: реклама, Інтернет-сайт, страхові компанії. Лікарі-лаборанти клініко-діагностичної лабораторії регулярно приймають участь в українських та міжнародних пленумах, наукових конференціях з питань лабораторної діагностики.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: