


Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ПРИЙОМНІЙ СІМ’Ї
1.1. Поняття міжособистісних стосунків та їх значення для гармонійного розвитку дитини
1.2. Прийомна сім’я як інститут соціально-психологічної підтримки дітей, які залишилися без піклування батьків
1.3. Проблеми формування міжособистісних стосунків дитини дошкільного віку у прийомній сім’ї
РОЗДІЛ 2. Практичні аспекти формування міжособистісних стосунків дитини дошкільного віку у прийомній сім’ї
2.1. Основні напрямки соціально-психологічної підготовки прийомних батьків до спілкування з дитиною, яка залишилася без піклування батьків
2.2. Соціально-психологічні умови та фактори формування міжособистісних стосунків дитини дошкільного віку у прийомній сім’ї
2.3. Розробка програми формування міжособистісних стосунків дитини дошкільного віку у прийомній сім’ї
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com