


Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ПРИЙОМНІЙ СІМ’Ї
1.1. Поняття міжособистісних стосунків та їх значення для гармонійного розвитку дитини
1.2. Прийомна сім’я як інститут соціально-психологічної підтримки дітей, які залишилися без піклування батьків
1.3. Проблеми формування міжособистісних стосунків дитини дошкільного віку у прийомній сім’ї
РОЗДІЛ 2. Практичні аспекти формування міжособистісних стосунків дитини дошкільного віку у прийомній сім’ї
2.1. Основні напрямки соціально-психологічної підготовки прийомних батьків до спілкування з дитиною, яка залишилася без піклування батьків
2.2. Соціально-психологічні умови та фактори формування міжособистісних стосунків дитини дошкільного віку у прийомній сім’ї
2.3. Розробка програми формування міжособистісних стосунків дитини дошкільного віку у прийомній сім’ї
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com