перейти на сайт>>

Оцінка ефективності реклами туристичного підприємства

ID роботи: 11106
Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 32 стор.
Вартiсть: 200 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ

1.1. Поняття реклами та її роль у діяльності сучасного підприємства

1.2. Особливості організації рекламної діяльності на сучасному підприємстві

РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА АНАЛІЗ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРПІДПРИЄМТСВА

2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства

2.2. Оцінка рекламної діяльності туристичного підприємства

РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

3.1. Рекомендації щодо вдосконалення рекламної діяльності туристичного підприємства

3.2. Розробка ефективної рекламної кампанії туристичного підприємства

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ



Висновок:
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел та має високий рівень унікальності. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp)
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: