Тип роботи:
Об'єм: 32 стор.
Вартiсть: 70 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ 1. Шкільний інтер’єр як середовище навчальної та виховної діяльності
1.1. Дослідження ролі інтер’єрних рішень в організації навчального середовища у наукових дослідженнях
1.2. Поняття та функції шкільного інтер’єра
Розділ 2. Педагогічні аспекти естетики шкільного інтер’єру та особливості їх реалізації у навчально-виховному процесі
1.2. Естетичний вплив шкільного інтер’єру ту його використання у процесі виховання
2.2. Педагогічні вимоги до проектування інтер’єру шкіл
Висновки
Література
Висновок:
Сучасні вимоги, що висуваються до поліпшення трудової, художньої освіти та естетичного виховання молоді, стали об’єктивною умовою переходу на більш високий рівень розвитку архітектури шкільних будівель, які повинні стати центром формування творчої особистості учнів. Важливою складовою частиною архітектурної споруди, яка впливає на людину, є інтер’єр.
Інтер’єр – внутрішній простір будівлі чи будь-якого приміщення, яке має функціонально естетичну організацію. Шкільний інтер’єр виступає як засіб для здійснення навчально-виховної діяльності і як об’єкт, носій певних естетичних властивостей.
Останні здобутки науки і техніки вносять своєрідний акцент у висвітлення природи прекрасного і поширення естетичної функції: якщо раніше естетика досліджувала прекрасне головним чином у природі та мистецтві, то тепер їхня основна увага зосереджена насамперед на з’ясуванні законів краси, які діють перед усім у найрізноманітніших сферах людської діяльності (виробничої, науково-дослідної, навчально-виховної та ін.) та у різних середовищах (виробництво, побут, школа).
Предметне середовище здатне спонукати, орієнтувати, налаштовувати, надихати, переконувати, інформувати, стимулювати або гальмувати активність учнів, облагороджувати їх побут, згуртовувати в спільність. Грамотно оформлений інтер’єр справляє величезний вплив на дитину, сприяє вихованню естетичного смаку, створює основу художньої культури.
В якості оформлення можуть бути використані як твори декоративно-прикладного мистецтва і творчості, так і різні форми озеленення.
У останній час підвищився інтерес до сучасної архітектури, інтер’єру серед представників багатьох спеціальностей. Архітектори, дизайнери, естети, педагоги, психологи та ін. все більше уваги звертають на шкільний інтер’єр.
Шкільний інтер’єр – це матеріальне середовище, яке дозволяє забезпечити найкращі умови для виховання і освіти підростаючого покоління України і сприяє гармонічному розвитку його духовних та фізичних сил.
Різнобічне і доцільне використання шкільного інтер’єру можливе тільки в тому випадку, коли естетика його буде відповідати сучасним вимогам. Призначення приміщення, характер діяльності учнів і вчителів у ньому є визначальними при естетичному вирішенні інтер’єру. Якість навчання, продуктивність праці, ефективність відпочинку, стан здоров’я учнів і вчителів у багатьох випадках залежать від вірної з функціональної і естетичної точки зору організації внутрішнього простору шкільної споруди.
На жаль, багато наших шкіл нагадують похмурі, безликі коробки. При їх проектуванні не завжди ретельно опрацьовуються питання архітектурно-художньої виразності шкільного середовища, не передбачаються елементи монументального та декоративно-прикладного мистецтва, не закладаються малі архітектурні форми та елементи шкільної наочної агітації.
Однак, останнім часом, суспільство приходить до висновку, що у навчально-виховному середовищі необхідно створити таку атмосферу, яка зможе допомогти юному поколінню адаптуватися в нових соціально-культурних умовах, привчить дітей бачити і розуміти прекрасне і буде стимулювати їх прагнути створювати це прекрасне.
Багато навчальних закладів, зокрема шкіл, цілеспрямовано пішли по цьому шляху – задалися метою зробити школу такою, щоб вона не тільки імпонувала відвідувачам, але і несла інформацію, виховувала. У будь-якій школі повинна існувати своя внутрішня культура, що відбиває певні традиції і особливу атмосферу.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com