Тип роботи: Реферат
Об'єм: 118 стор.
Вартiсть: 300 грн.
Змiст:
Логопедія
-
Порушення темпу та ритму мовлення, загальна характеристика. Напрями та методи корекції цих порушень
-
Логопедія – галузь корекційної педагогіки, її предмет, об’єкт, завдання
-
Характеристика мовлення дитини із ЗНМ І-го рівня
-
Роль біологічних та соціальних факторів у виникненні заїкання
-
Характеристика мовлення дитини із ЗНМ ІІ-го рівня
-
Характеристика мовлення дитини із ЗНМ ІІІ -го рівня
-
Характеристика мовлення дитини із ЗНМ ІV-го рівня
-
Клінічна класифікація заїкання. Загальна характеристика невротичної та неврозоподібної форм заїкання
-
Психолого-педагогічна характеристика особистості підлітків із невротичною та неврозоподібною формами заїкання
-
Структура мовленнєвого дефекту при еферентній моторній афазії
-
Особливості корекційної роботи з подолання заїкання у підлітків
-
Охарактеризуйте внутрішньосистемні й міжсистемні зв’язки логопедії з іншими науками
-
Поясніть загальні та специфічні принципи логопедії, як науки
-
Визначте зміст основних методів і прийомів логопедії, як науки
-
Охарактеризуйте будову центрального мовленнєвого апарату
-
Визначте особливості функціонування трьох відділів периферичного мовленнєвого апарату
-
Охарактеризуйте біологічні та соціально-психологічні причини порушення мовлення
-
Дайте визначення порушень мовлення, які виокремлено в психолого-педагогічній класифікації
-
Розкрийте основні порушення мовлення, які виокремлено в клініко-педагогічній класифікації
-
Назвіть завдання інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ) в Україні
-
Охарактеризуйте етапи логопедичного обстеження дитини
-
Розкрийте, які заклади включає мережа спеціальних закладів для дітей із вадами мовлення
-
Визначте основні завдання спеціальної загальноосвітньої школи в процесі логопедичної допомоги та корекційної роботи з дітьми із ТПМ
-
Висвітліть особливості надання логопедичної допомоги в закладах системи освіти, охорони здоров’я, соціального захисту населення
-
Охарактеризуйте групу дітей із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення
-
Висвітліть основні теоретичні підходи дослідження мовлення у дітей із порушеннями психофізичного розвитку
-
Охарактеризуйте особливості звукової сторони мовлення дітей із ЗПР
-
Висвітліть особливості лексичної і граматичної сторони мовлення у дітей із ЗПР
-
Розкрийте специфіку формування зв’язного мовлення у дітей із ЗПР
-
Розкрийте особливості мовленнєвого розвитку дітей із розумовою відсталістю за ступенем зниження інтелекту
Спеціальна психологія
-
Визначення спеціальної психології. Об’єкт і предмет спеціальної психології. Цілі та завдання спеціальної психології
-
Дайте визначення основних категорій спеціальної психології. Порівняйте сутність понять „корекція” і „компенсація”, „реабілітація” і „соціалізація”. Що таке „копінг-стратегії” і яку роль вони відіграють у процесах компенсації? До якого рівня компенсації вони належать?
-
Які галузі спеціальної психології сформувалися в першу чергу і чому? Які нові галузі спеціальної психології оформилися і з'являються в останні десятиліття?
-
У чому полягає внесок Л. Виготського у розвиток спеціальної психології?
-
Розкрийте зміст принципів спеціальної психології і наведіть приклади їх реалізації на практиці.
-
Розповсюдженість атипій розвитку в популяції. Роль біологічної і соціальної детермінації в ґенезі порушень розвитку. Класифікація атипій розвитку.
-
Дайте характеристику загальним закономірностям психічного розвитку дітей. Наведіть приклади власних спостережень і з літературних джерел.
-
Виділіть позитивні і негативні специфічні закономірності проявів відхилень розвитку.
-
Основні підходи у вирішенні проблеми „норми – патології.
-
Еволюція розуміння феномену порушеного розвитку і його сучасне визначення.
-
Параметри дизонтогенезу. Співвіднесення первинних і системних розладів, як параметр дизонтогенезу.
-
Сутність системних порушень психічних функцій. Механізми формування системних порушень.
-
Затримка психічного розвитку (ЗПР): історія, час, критерії виділення з дитячої популяції, поширеність у популяції, міжстатеві розбіжності.
-
Ядерні ознаки ЗПР церебрально-органічної генези.
-
Синдром дефіциту уваги з гіперактивністю (СДУГ) як вияв мінімальної мозкової дисфункції: психологічна характеристика, перспективи подолання.
-
Характеристика розумової відсталості і її ознаки. Причини розумової відсталості. Диференціація розумової відсталості та подібних станів.
-
Особливості психічного розвитку розумово відсталих дошкільників.
-
Характеристика складу учнів спеціальної школи для розумово відсталих дітей.
-
Психологічна характеристика пізнавальних процесів розумово відсталих учнів.
-
Психологічна характеристика особистості розумово відсталого учня.
-
Психологічна характеристика діяльності розумово відсталого учня. Формування діяльності у розумово відсталих школярів на прикладі трудового навчання.
-
Розлади поведінки у дітей і підлітків з розумовою відсталістю. Розповсюдженість розладів поведінки у розумово відсталих. Класифікації поведінкових розладів.
-
Невротичні розлади, психогенні реакції і психосоматичні розлади у розумово відсталих дітей і підлітків.
-
Діагностика розумової відсталості. Медико-генетичне консультування.
-
Декомпенсація розумової відсталості у дітей і підлітків. Можливості позитивної компенсації дефекту при психічних захворюваннях.
-
Абілітація дітей і підлітків з розумовою відсталістю. Зміст діяльності спеціального психолога по абілітації розумово відсталих дітей і підлітків.
-
Участь сім’ї у вихованні, лікуванні і абілітації дітей з розумовою відсталістю.
-
Психічний розвиток при дизонтогеніях дефіцитарного типу.
-
Психічний розвиток при асинхроніях з переважанням розладів емоційно-вольової сфери і поведінки та при складних порушеннях розвитку.
-
Основи психодіагностики та методи профілактики і корекції вторинних відхилень в психічному розвитку дітей зі спеціальними освітніми потребами.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com