перейти на сайт>>

Питання до комплексного кваліфікаційного екзамену з фахових дисциплін (основи корекційної педагогіки, логопедія, спеціальна психологія)

ID роботи: 10704
Тип роботи: Реферат
Об'єм: 118 стор.
Вартiсть: 300 грн.


Змiст:

Логопедія

  1. Порушення темпу та ритму мовлення, загальна характеристика. Напрями та методи корекції цих порушень

  2. Логопедія – галузь корекційної педагогіки, її предмет, об’єкт, завдання

  3. Характеристика мовлення дитини із ЗНМ І-го рівня

  4. Роль біологічних та соціальних факторів у виникненні заїкання

  5. Характеристика мовлення дитини із ЗНМ ІІ-го рівня

  6. Характеристика мовлення дитини із ЗНМ ІІІ -го рівня

  7. Характеристика мовлення дитини із ЗНМ ІV-го рівня

  8. Клінічна класифікація заїкання. Загальна характеристика невротичної та неврозоподібної форм заїкання

  9. Психолого-педагогічна характеристика особистості підлітків із невротичною та неврозоподібною формами заїкання

  10. Структура мовленнєвого дефекту при еферентній моторній афазії

  11. Особливості корекційної роботи з подолання заїкання у підлітків

  12. Охарактеризуйте внутрішньосистемні й міжсистемні зв’язки логопедії з іншими науками

  13. Поясніть загальні та специфічні принципи логопедії, як науки

  14. Визначте зміст основних методів і прийомів логопедії, як науки

  15. Охарактеризуйте будову центрального мовленнєвого апарату

  16. Визначте особливості функціонування трьох відділів периферичного мовленнєвого апарату

  17. Охарактеризуйте біологічні та соціально-психологічні причини порушення мовлення

  18. Дайте визначення порушень мовлення, які виокремлено в психолого-педагогічній класифікації

  19. Розкрийте основні порушення мовлення, які виокремлено в клініко-педагогічній класифікації

  20. Назвіть завдання інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ) в Україні

  21. Охарактеризуйте етапи логопедичного обстеження дитини

  22. Розкрийте, які заклади включає мережа спеціальних закладів для дітей із вадами мовлення

  23. Визначте основні завдання спеціальної загальноосвітньої школи в процесі логопедичної допомоги та корекційної роботи з дітьми із ТПМ

  24. Висвітліть особливості надання логопедичної допомоги в закладах системи освіти, охорони здоров’я, соціального захисту населення

  25. Охарактеризуйте групу дітей із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення

  26. Висвітліть основні теоретичні підходи дослідження мовлення у дітей із порушеннями психофізичного розвитку

  27. Охарактеризуйте особливості звукової сторони мовлення дітей із ЗПР

  28. Висвітліть особливості лексичної і граматичної сторони мовлення у дітей із ЗПР

  29. Розкрийте специфіку формування зв’язного мовлення у дітей із ЗПР

  30. Розкрийте особливості мовленнєвого розвитку дітей із розумовою відсталістю за ступенем зниження інтелекту

Спеціальна психологія

  1. Визначення спеціальної психології. Об’єкт і предмет спеціальної психології. Цілі та завдання спеціальної психології

  2. Дайте визначення основних категорій спеціальної психології. Порівняйте сутність понять „корекція” і „компенсація”, „реабілітація” і „соціалізація”. Що таке „копінг-стратегії” і яку роль вони відіграють у процесах компенсації? До якого рівня компенсації вони належать?

  3. Які галузі спеціальної психології сформувалися в першу чергу і чому? Які нові галузі спеціальної психології оформилися і з'являються в останні десятиліття?

  4. У чому полягає внесок Л. Виготського у розвиток спеціальної психології?

  5. Розкрийте зміст принципів спеціальної психології і наведіть приклади їх реалізації на практиці.

  6. Розповсюдженість атипій розвитку в популяції. Роль біологічної і соціальної детермінації в ґенезі порушень розвитку. Класифікація атипій розвитку.

  7. Дайте характеристику загальним закономірностям психічного розвитку дітей. Наведіть приклади власних спостережень і з літературних джерел.

  8. Виділіть позитивні і негативні специфічні закономірності проявів відхилень розвитку.

  9. Основні підходи у вирішенні проблеми „норми – патології.

  10. Еволюція розуміння феномену порушеного розвитку і його сучасне визначення.

  11. Параметри дизонтогенезу. Співвіднесення первинних і системних розладів, як параметр дизонтогенезу.

  12. Сутність системних порушень психічних функцій. Механізми формування системних порушень.

  13. Затримка психічного розвитку (ЗПР): історія, час, критерії виділення з дитячої популяції, поширеність у популяції, міжстатеві розбіжності.

  14. Ядерні ознаки ЗПР церебрально-органічної генези.

  15. Синдром дефіциту уваги з гіперактивністю (СДУГ) як вияв мінімальної мозкової дисфункції: психологічна характеристика, перспективи подолання.

  16. Характеристика розумової відсталості і її ознаки. Причини розумової відсталості. Диференціація розумової відсталості та подібних станів.

  17. Особливості психічного розвитку розумово відсталих дошкільників.

  18. Характеристика складу учнів спеціальної школи для розумово відсталих дітей.

  19. Психологічна характеристика пізнавальних процесів розумово відсталих учнів.

  20. Психологічна характеристика особистості розумово відсталого учня.

  21. Психологічна характеристика діяльності розумово відсталого учня. Формування діяльності у розумово відсталих школярів на прикладі трудового навчання.

  22. Розлади поведінки у дітей і підлітків з розумовою відсталістю. Розповсюдженість розладів поведінки у розумово відсталих. Класифікації поведінкових розладів.

  23. Невротичні розлади, психогенні реакції і психосоматичні розлади у розумово відсталих дітей і підлітків.

  24. Діагностика розумової відсталості. Медико-генетичне консультування.

  25. Декомпенсація розумової відсталості у дітей і підлітків. Можливості позитивної компенсації дефекту при психічних захворюваннях.

  26. Абілітація дітей і підлітків з розумовою відсталістю. Зміст діяльності спеціального психолога по абілітації розумово відсталих дітей і підлітків.

  27. Участь сім’ї у вихованні, лікуванні і абілітації дітей з розумовою відсталістю.

  28. Психічний розвиток при дизонтогеніях дефіцитарного типу.

  29. Психічний розвиток при асинхроніях з переважанням розладів емоційно-вольової сфери і поведінки та при складних порушеннях розвитку.

  30. Основи психодіагностики та методи профілактики і корекції вторинних відхилень в психічному розвитку дітей зі спеціальними освітніми потребами.




НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: