Тип роботи:
Об'єм: 25 стор.
Вартiсть: 150 грн.
Змiст:
Тема № 2. СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ. ВИЗНАЧЕННЯ МІСІЇ ТУРИСТИЧНОЇ КОМПАНІЇ
Завдання 1 (письмово). Запропонуйте свій варіант короткого і розширеного формулювання місії туристичної компанії.
Завдання 2 (письмово). За даними Інтернету навести приклади формулювання місії будь-якої іноземної або вітчизняної туристичної компанії
Завдання 3 (письмово). Запропонувати власний варіант короткого і розширеного формулювання місії туристичної компанії
Тема № 3 СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ.
АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ФІРМИ
Завдання 1. За Списком рекомендованих джерел підготувати коротку довідку «Особливості зовнішнього макросередовища туристичного бізнесу в Україні»
Завдання 2. З метою планування реалізації власної туристичної продукції в одному із сегментів ринку України (оберіть сегмент з переліку нижче) дослідіть на прикладі будь-якої вітчизняної туристичної компанії запропонований нею через Інтернет асортимент продукції. За результатами дослідження, заплануйте альтернативу визначеній продукції майбутнього конкурента. Сегменти ринку для дослідження: пізнавальний туризм, екстремальний туризм, подієвий туризм, лікувальний туризм, розважальний туризм, діловий туризм, шопінговий туризм, релігійний туризм.
Тема № 5. СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ. ВИЗНАЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ КОМПАНІЇ
Завдання 1 (письмово). З огляду на сформульовану місію (див. Тему 2), запропонуйте стратегічні маркетингові цілі туристичної компанії.
Завдання 2 (письмово). З огляду на сформульовану місію (див. див. Тему 2), запропонуйте стратегічні комунікативні цілі туристичної компанії.
Список літератури
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com