перейти на сайт>>

Поведінка споживачів

ID роботи: 10261
Тип роботи: Контрольная
Об'єм: 18 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

1. Сутність поведінки людини.

2. Процес сприйняття. Граничні значення інтенсивності стимулів

22. Сутність функції та довгострокової пам’яті. Видимий зв’язок між короткостроковою і довгостроковою пам’яттю

Практична частина

2. Опишіть цінності нового покоління. Які рекламні звернення або методи маркетингу, на вашу думку, найбільш ефективні для залучення цієї вікової групи?

12. Чи доцільно ресторанові проводити сегментування свого ринку за такими перемінним, як стиль життя, доход, ситуація, або за якоюсь іншою? Прокоментуйте відповідь.

22. Виробник захотів довідатись, яке з двох рекламних оголошень буде більш ефективним. Для цього цільовим споживачам на початку показали одне з оголошень разом з декількома іншими, а потім перевірили, що вони запам’ятали. Результати засвідчили, що у запам’ятовуванні оголошень немає ніяких розбіжностей. Однак, після публікації оголошень був проведений ще один тест, і коли покупці побачили рекламу у «реальному світі», у ефективності оголошень спостерігалася велика різниця. Поясніть, в чому причина розбіжностей результатів тесту?



Висновок:
Виконуємо на замовлення будь-які розрахункові чи теоретичні контрольні, курсові та дипломні роботи для студентів Хмельницького Національного Університету (у т.ч. для дистанційної форми навчання). Гарантуємо супровід до заліку) Досвід роботи – 15 років. Тел.: 050-102-29-21, natvik78@yandex.ru
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: