Тип роботи:
Об'єм: 45 стор.
Вартiсть: 120 грн.
Змiст:
Вступ
1. Теоретичні основи позиціювання товарів на ринку
1.1. Зміст та процедура позиціювання товару на ринку
1.2. Основні етапи позиціювання товарів на ринку
1.3. Стратегії позивання
2. Аналіз системи позиціювання на ЗАТ "Луганський лікеро-горілчаний завод "Луга-Нова"
2.1. Загальна зарактеристика підприємства
2.2. Аналіз ринкових можливостей і вибір цільових сегментів
2.3. Характеристика маркетингового середовища ЗАТ "Луганський лікеро-горілчаний завод "Луга-Нова"
3. Позиціювання нового товару на луганському ринку алкогольних напоїв
3.1. Мета та цілі позиціювання
3.2. Позиціонування товару
3.3. Результати та аналіз проведеного маркетингового дослідження
3.3. Реклама та організація збуту продукції
Висновок
Список літератури
Додатки
Висновок:
Отже, виконуючи дану курсову роботу, ми провели дослідження ринку виробництва коньяку, здійснили позиціонування, розробили рекламну кампанію.
Щодо самого товару, основне, що ми враховували, - це те, що споживач купує насолоду від витонченого смаку, хороший настрій, а не просто пляшку коньяку. Не другорядну роль при розробленні товару відіграла і упаковка, метою якої є перш за все зацікавити потенційного споживача. Крім цього вона є засобом комунікації з нашим споживачем.
Перш ніж виходити на ринок, було проведено ретельний аналіз споживчої потреби та коньюктури ринку. Оскільки естетичні потреби людей не можливо повністю задовільнити (смаки споживачів сильно відрізняються одні від одних), ми на основі проведеної сегментації, враховуючи параметри нового товару, визначили споживачів, на потреби яких будемо орієнтуватись в нашій діяльності.
Отже, завдяки характеристикам товару, котрі відмінні від якостей товарів конкурентів, у поєднанні з активною діяльністю з просування товару, підпри-ємство знайшло своє місце на ринку, відокремлене у свідомості споживачів від аналогічних товарів конкурентів, тобто, знайшло свою “нішу” на ринку.
Зрозуміло, що коньяк – напій, створений для задоволення. І хоча наше життя метушливе і швидкоплинне, з коньяком ми завжди можемо подарувати собі приємні і яскраві хвилини дозвілля
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com