перейти на сайт>>

Поняття та види республік як форма правління. Історичні види республік

ID роботи: 3208
Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 60 грн.


Змiст:

Вступ
1. Історичні види республік (рим або афіни або паризька комуна або радянська республіка)
2. Президентська республіка як форма правління
3. Парламентська республіка як форма правління
4. Президентсько-парламентська республіка як форма правління в україні
4.1. Історичні передумови переходу до парламентсько-президентської республіки в Україні
4.2. Сучасна форма правління в Україні
Висновки
Література



Висновок:

Форма державного правління – це порядок утворення і взаємодія вищих державних органів влади і управління. Розрізняють дві основні форми державного управління: монархію і республіку.
Проаналізуємо деякі можливі варіанти форм посттоталітарної держави їх особливості і перспективи.
Парламентська республіка, швидше за все, виявиться недієздатною. У парламенті, сформованому не на партійній, а на індивідуальній основі, навряд чи складеться стійка більшість і опозиція. Фракційна структура знаходиться в зародковому стані: політичні течії не устоялися, фракції нечисленні, кількість їх велика, а персональний склад рухливий, внутріфракційна дисципліна відсутня, міжфракційні відносини нестабільні. У таких умовах неминучі постійні урядові кризи (якщо уряд взагалі удасться сформувати), часті зміни кабінету, а отже, і курсу. Суспільство може зовсім втратити керованість, а там недалеко і до реставрації тоталітаризму [18, с.148].
Президентська республіка також відповідає традиціям посттоталітарних суспільств, але в цьому і криється її основна небезпека. У президента й уряду велика спокуса не витрачати час на пошуки компромісів з парламентом, а, перетворивши його в чисто декоративний орган, швидко проводити реформи.
Але від посилення авторитарності рукою подати до нової диктатури. І все-таки при відсутності в суспільстві ясно виражених соціально-політичних інтересів і нормальної партійної системи президентська республіка здається більш кращою, якщо не єдино можливою, формою посттоталітарної держави. Необхідно лише, щоб виконавчим структурам не удалося цілком «підім'яти» інші гілки влади.
За формою державного правління України є президентсько–парламентською республікою. Одна із особливостей президентсько–парламентської республіки України заключається в обмежених повноваженнях уряду в законодавчому процесі, що відрізняє її, наприклад від Франції, яка є такою ж державою зі змішаною формою правління. Якщо уряд Франції має право вносити поправки в законопроекти і в будь-який момент відкликати законопроект, то уряд України володіє слабким впливом на законодавчий процес і прийняття законодавчих рішень.
Людина на сьогодні ще не винайшла досконалої форми державного правління. Такої, яка б не тільки немала недоліків, а й була б ідеальною в повному розумінні цього слова. При будь-якій формі державного правління органи влади повинні працювати як єдиний злагоджений механізм.
Виникає цілком логічне питання: навіщо переписувати чинну Конституцію України? Навіщо шукати нові противаги між гілками влади та президентом? Політичним силам слід намагатися виконувати положення вже нині чинної Конституції. Зокрема, стаття 3 Останньої проголошує: „Людина, її життя і здоров’я, честь і гідність, недоторканість і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов’язком держави”. Для належного виконання вказаних положень гілки влади мають самостійно об’єднувати свої зусилля, йти на поступки своїх політичних інтересів, а не врегульовувати свої відносини найвищим законодавчим актом держави. Права, свободи людини і громадянина задекларовані у Конституції та інших Законах України повинні посідати в країні першочергове місце, а не другорядне, яке вони на сьогодні займають у зв’язку з неможливістю політиків поділити владні портфелі. Тому, саме співпраця всіх гілок влади заради вирішення значущих державних питань допоможе створити належні умови для розвитку Україні, а не обґрунтоване переписування Конституції України [12, с.38].


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: