перейти на сайт>>

Практичні аспекти фінансової санації на підприємстві

ID роботи: 3352
Тип роботи:
Об'єм: 61 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ
Теоретичні аспекти управління фінансовою санацією підприємства
1.1. Економіко-правові аспекти санації та банкрутства підприємств
1.2. Форми та джерела фінансової санації
1.3. Фінансова санація та реструктуризація як складові антикризового управління
Розділ
Аналіз фінансового стану ват „марк-лтд”
2.1 Загальна інформація про підприємство
2.2. Аналіз і оцінка майна
2.3. Аналіз фінансової стійкості підприємства
Розділ
Стратегія по виведенню підприємства з кризи
Висновки
Список літератури
Додатки



Висновок:

У сучасних умовах ведення бізнесу стає очевидним, що підприємства і компанії для виживання і збереження довгострокової конкурентоспроможності повинні постійно коректувати свою діяльність з урахуванням вимог навколишньої дійсності. Нові умови ведення бізнесу припускають постійну готовність до змін.
Організація повинна володіти здібністю до правильної і своєчасної трансформації структури бізнесу, оперативно проводити адекватні стратегічні і оперативні зміни.
В даний час більшість вітчизняний підприємств випробовують фінансові утруднення, пов'язані як із зовнішніми загальнодержавними проблемами, так і з внутрішніми проблемами, - неефективний маркетинг, неефективне використання засобів, неефективний виробничий менеджмент, незбалансованість фінансових потоків. Сукупність перерахованих чинників викликає необхідність постійної діагностики фінансового положення підприємства з метою ранньої діагностики кризового розвитку підприємства і вироблення захисних механізмів антикризового управління фінансами, залежно від виявлених чинників і сили їх дії.
Кризові ситуації можуть виникнути на будь-якій стадії життєвого циклу підприємства, і це є особливістю існування господарюючих суб'єктів в ринкових умовах. Проведений аналіз економічної літератури дозволив уточнити визначення і основні функції антикризового управління: управління направлене на виведення підприємства з кризового стану, мінімізація втрат від кризи, здійснення комплексу заходів попередження кризових явищ. На сьогодні, очевидно, що підприємства для виживання на ринку і збереження конкурентоспроможності повинні постійно вносити зміни в свою господарську діяльність. Організація повинна володіти здібністю до правильної і своєчасної трансформації структури свого бізнесу, вчасно проводити стратегічні і оперативні зміни. Кризові ситуації можуть виникнути на будь-якій стадії життєвого циклу підприємства, і це є особливістю існування господарюючих суб'єктів в ринкових умовах. Можна виділити різні типи криз: криза стратегії, криза результатів діяльності, криза ліквідності. Визначення типу кризи сприяє вибору першочергових завдань, напрямів і методів перетворень. Невчасне виявлення кризових явищ обмежує сферу діяльності по їх подоланню. Основні функції антикризового управління: управління направлене на виведення підприємства з кризового стану, мінімізація втрат від кризи, здійснення комплексу заходів попередження кризових явищ. Підприємства повинні володіти здібністю до правильної і своєчасної трансформації структури свого бізнесу, постійно проводити адекватні стратегічні і оперативні зміни. Ключове завдання фінансового оздоровлення підприємств в рамках активної стратегії – освоєння нових ринків збуту, в забезпечення якої реалізуються заходи по проведенню маркетингу. Освоєння нових ринків збуту як за рахунок просування на нові територіальні ринки традиційної продукції, так і шляхом освоєння нової продукції для виходу на нові продуктові ринки, рішення задач підвищення якості продукції, що випускається, і зниження ресурсомісткості на основі технологічного переозброєння, зміна постачальників.
У даній роботі розроблені шляхи фінансового оздоровлення ВАТ „Марк-Лтд”, що стоїть в даний час перед проблемою виживання на ринку, у разі не рішення якої ВАТ „Марк-Лтд” в недалекому майбутньому загрожує банкрутство.
У курсовій роботі розглянуті теоретичні основи антикризового менеджменту. Кризові ситуації можуть виникнути на будь-якій стадії життєвого циклу підприємства, і це є особливістю існування господарюючих суб'єктів в ринкових відносинах. Для виживання на ринку і збереження конкурентоспроможності підприємства повинні постійно вносити зміни в свою господарську діяльність. Кожна зміна несе нові додаткові можливості для досягнення майбутнього успіху бізнесу. Підприємства повинні володіти здібністю до правильної і своєчасної трансформації структури свого бізнесу, перманентно проводити адекватні стратегічні і оперативні зміни. Для досягнення відновлення конкурентоспроможності підприємствам необхідно виробити маркетингову стратегію, адекватну умовам ринку, перетворити слабкі сторони виробничих процесів.
Аналіз і оцінка фінансової стійкості ВАТ „Марк-Лтд” показали, що підприємство знаходиться в кризовому фінансовому стані, причому цей стан фіксується з 2004 року по 2006 рік. Запаси і витрати не покриваються власними оборотними коштами. У 2004 р. на покриття запасів і витрат не вистачало 23,85% власних оборотних коштів, в 2005 р. – 40,98%, в 2006 р. – 97,89%. Головна причина збереження кризового фінансового положення ВАТ „Марк-Лтд” – це перевищення темпів зростання запасів і витрат над зростанням джерел формування. Загальна величина джерел формування знизилася в 2005 р. на 10,91%, в 2006 р. на 7,38%, власні оборотні кошти в 2005 р. зменшилися на 32,69%, в 2006 р. на 10,98%. Вартість запасів і витрат в 2005 р. збільшилася на 30,96%, а вже в 2006 р. знизилася на 26,90%. Негативним моментом є незадовільне використання ВАТ „Марк-Лтд” зовнішніх позикових засобів. Довгострокові кредити і позики не притягувалися. Короткострокові зобов'язання представлені в звітності лише кредиторською заборгованістю, хоча в 2005 р. вона була збільшена на 2,64%, але вже в 2006 р. знизилася на 5,92%, тобто ВАТ „Марк-Лтд” не бажає, не уміє або не може використовувати позикові засоби для виробничо-господарської діяльності. У ВАТ „Марк-Лтд” спостерігається недолік власних оборотних коштів, що свідчить про брак їх в господарській діяльності для покриття запасів. Необхідне збільшення рівня власних оборотних коштів.
Аналіз фінансового стану показав, що ВАТ „Марк-Лтд” має збитки у розмірі 12390 грн. (5,54% до валюти балансу), загальний коефіцієнт ліквідності рівний 0,52, тобто підприємство може погасити тільки 52% своїх зобов'язань. Рентабельність капіталу 0,06%, тобто на 1 вкладену гривню ВАТ „Марк-Лтд” одержує 6 копійок прибутку в рік. ВАТ „Марк-Лтд” має незадовільну структуру балансу. Коефіцієнт поточної ліквідності менше 2, коефіцієнт критичної ліквідності менше 1, а коефіцієнт абсолютної ліквідності не потрапляє в інтервал від 0,2 до 0,5. Коефіцієнт відновлення склав 0,82, що говорить про неможливість відновити платоспроможність ВАТ „Марк-Лтд”. Низьке значення коефіцієнта критичної ліквідності указує на необхідність постійної роботи з дебіторами, щоб забезпечити можливість звернення найбільш ліквідної частини оборотних коштів в грошову форму для розрахунків. Низьке значення коефіцієнта абсолютної ліквідності указує на зниження платоспроможності підприємства.
Враховуючи те, що подальша робота ВАТ „Марк-Лтд” без застосування заходів по поліпшенню фінансової ситуації, тільки погіршить положення і, знаючи, що підприємство не має в своєму розпорядженні внутрішніх ресурсів, в третьому розділі були розроблені шляхи фінансового оздоровлення. Пропоновані шляхи виходу з фінансової кризи наступні: продаж частини майна, злиття з іншою компанією і реструктуризація кредиторської заборгованості по основних платежах до бюджету.
Перший шлях фінансового оздоровлення ВАТ „Марк-Лтд” – реалізація частини майна. ВАТ „Марк-Лтд” реалізує майно за наслідками оцінки незалежних оцінювачів. Були представлені два варіанти продажу частини майна, продаж частини майна за ринковою вартістю і нижче за ринкову. У першому варіанті за 73000 грн., в другому варіанті за 51800 грн. Оборотні кошти ВАТ „Марк-Лтд” поповняться на 84702 грн. при першому варіанті реалізації майна, а в другому на 59800 грн. Кращим за наслідками аналізу є перший варіант, при якому є реальна можливість відновлення платоспроможності підприємства. Коефіцієнти відновлення платоспроможності, поточної ліквідності і забезпеченості власними засобами, (КВП=1,23, КТЛ = 2,67, КІС = 1,30) мають найбільш високі значення, чим в другому варіанті (КВП=0,88, КТЛ = 3,09, КІС = 1,00). Це характеризує наявність реальної можливості відновити платоспроможність ВАТ „Марк-Лтд”.
Приведені заходи дозволять вивільнити оборотні кошти у ВАТ „Марк-Лтд”, які можуть бути направлені: поповнення кількості товарів на складі, розширення номенклатури товару, оренду торгових приміщень, закупівлю торгового устаткування, закупівлю презентаційного устаткування, проведення рекламної компанії, інвестиційний проект.
Не дивлячись на труднощі що склалися в даний час я вважаю, що вони носять тимчасовий характер, з'ясовний проблемою зростання ВАТ „Марк-Лтд”. При грамотному виконанні плану фінансового оздоровлення і застосування структурних змін ВАТ „Марк-Лтд” може добитися конкурентоспроможності і стійкого фінансового зростання на ринку.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: