


Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ПРИНЦИПУ НАОЧНОСТІ У ПРОЦЕСІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ
1.1. Наочність як один з основних принципів навчання
1.2. Психологічні передумови використання принципу наочності у педагогічному процесі
РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ НАОЧНОСТІ У ПРОЦЕСІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
2.1. Загальна характеристика забезпечення методичних прийомів наочності
2.2. Особливості організації уроку фізичної культури з опорою на принцип наочності
РОЗДІЛ ІІІ. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ У ПРОЦЕСІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ
3.1. Аналіз способів реалізації наочності у процесі удосконалення техніки рухових дій на уроках фізичної культури
3.2. Узагальнення досвіду реалізації принципу наочності на уроках фізичної культури
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com