перейти на сайт>>

Проблема самотності у підлітків

ID роботи: 369
Тип роботи:
Об'єм: 32 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Вступ
1. Теоретичний аналіз проблеми самотності у підлітковому віці
1.1. Поняття та причини відчуття самотності
2.1. Організаційно-методичні основи дослідження
2.2. Опис експериментальної вибірки та методів дослідження
2.3. Характеристика основних результатів дослідження
Висновок
Використана література
Додаток



Висновок:

В ході психологічного дослідження були вивчені особливості підліткової самотності.

Отримані дані дозволили підтвердити факт існування підліткової самотності: 44% підлітків, що взяли участь в експерименті, показали позитивний результат за шкалою самотності.

Щоб дізнатися причину того, що підліток відчуває себе самотнім, ми поставили своїм завданням описати їх особові особливості і особливості спілкування.

В результаті ми з'ясували, що підлітки з високим рівнем самотності показують понижені бали по екстраверсії, тобто володіють меншою спрямованістю на зовнішній світ, чим підлітки контрольної групи. Крім того, підлітки, що рахують себе самотніми, показують вищий бал по нейротизму, тобто гостріше реагують на зовнішні дії.

Як соціальні особливості слід зазначити, що комунікативні якості підлітків з високим рівнем самотності значно понижені в порівнянні з підлітками контрольної групи. Можна також говорити про залежність між підлітковою самотою і негативним відношенням однокласників, оскільки більше третини випробовуваних є «відкиданими» в своєму класі.

Метод рангової кореляції показав, що результати за шкалою самотності не корелюють з такими особовими якостями, як екстраверсія, нейротизм, психотизм. Проте, цей метод показав значущий зв'язок балів цієї шкали з пониженими комунікативними властивостями підлітків. Таким чином, не відкидаючи значущості особових якостей при переживання підлітками самотності, ми можемо стверджувати, що проблема підліткової самотності пов'язана перш за все з проблемами спілкування, з недостатністю комунікативних умінь і навиків.

Результати даного дослідження можуть бути використані в роботі практичних психологів і педагогів, що працюють з підлітками. Проблема підліткової самотності залишається актуальною і вимагає подальшого вивчення.

Засоби боротьби з самотністю:

1. Соціально-психологічні аспекти:

- індивідуальна діагностика, що допомагає виявленню осіб з високим ризиком самотності;

- комунікативні тренінги для виховання навиків спілкування;

- психотерапія і психокорекція для усунення хворобливих ефектів самотності та інше.

2. Організаційні аспекти:

- створення клубів і груп спілкування;

- формування нових соціальних зв'язків і пропаганда нових інтересів, замість втрачених.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: