перейти на сайт>>

Проблеми соціалізації дошкільників з нерозвиненою мовою

ID роботи: 1599
Тип роботи:
Об'єм: 10 стор.
Вартiсть: 20 грн.


Змiст:

Вступ
1. Значення мовлення для загального розвитку дитини
2. Поняття соціальної поведінки та особливості її формування у дітей з недорозвиненням мовлення
3. Проблема соціалізації дошкільників з недорозвиненням мови
Висновок
Література



Висновок:

Дитині із загальним недорозвиненням мови потрібна постійна допомога для формування здатності регулювати свою поведінку, і чим раніше вона буде надана, тим більш оптимістичні прогнози його майбутнього соціального і мовного розвитку. Необхідність вирішення проблеми соціального розвитку дітей із загальним недорозвиненням мови зумовила останніми роками підвищену увагу до неї, що знайшло віддзеркалення в розробці відповідних напрямів вивчення, в появі спеціальних дослідницьких лабораторій, серйозних наукових робіт.
Таким чином, важливим для корекційної педагогіки є розуміння інтеграції дітей у соціальне середовище, тому що часто маючи певний запас знань і володіючи певними навичками, учні не використовують їх під час практичної діяльності. Постає питання: чому діти з порушеннями мовлення не використовують свої знання, не користуються набутими уміннями на практиці? Очевидно тому, що таким дітям важко виконувати будь-яке завдання розумового чи практичного характеру. Набуті знання та уміння стають безсистемними, уривчастими, нестійкими.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: