перейти на сайт>>

Проведення соціальної роботи з дітьми – вимушеними переселенцями

ID роботи: 10566
Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 43 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1

ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ – ВИМУШЕНИМИ ПЕРЕСЕЛЕНЦЯМИ

1.1 Діти вимушені переселенці як об’єкт соціальної роботи

1.2. Характеристика основних напрямків соціальної роботи з соціальної адаптації дітей – вимушених переселенців

РОЗДІЛ 2

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ВИМУШЕНИМИ ПЕРЕСЕЛЕНЦЯМИ

2.1. Основні етапи соціальної роботи з дітьми – вимушеними переселенцями

2.2. Програма соціальної адаптації дітей вимушено переміщених осіб

ВИСНОВКИ

ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА



Висновок:
Підводячи підсумки курсової роботи зазначимо, що у процесі дослідження було виявлено, що серед внутрішньо переміщених осіб значна частина – це діти, які є особливо вразливі і потребують соціально-педагогічної підтримки в адаптації до нових умов поселення, налагодження нових товариських контактів. Спосіб адаптації залежить від індивідуальних особливостей, здібностей, виховання і можливостей людини. Неможливість адаптуватися, незнання норм поведінки призводить до того, що дитина дитина не буде прийнята групою та не зможе самоствердитися як член дитячого  колективу. Контакт дітей вимушених переселенців з однокласниками може ускладнюватися через неможливість спілкування українською мовою, незнання правил поведінки,  що породжує конфлікти, неприязне ставлення тощо. Діти-переселенці часто стикаються з цілим комплексом проблем: недостатня розвиненість навичок спілкування, труднощі засвоєння шкільної програми, занижена самооцінка тощо. Надана характеристика основних напрямків та етапів соціально-педагогічної роботи з дітьми – вимушеними переселенцями. Для роботи з дітьми – вимушеними переселенцями доцільно застосовувати такі форми роботи, як проведення бесід, інструктажів, соціально-педагогічних тренінгів, консультувань, диспутів, круглих столів, презентацій; надавати консультації, поради батькам щодо необхідної дитині допомоги; Здійснювати підтримку дитини у вигляді кураторства, нагляду та інспектування поведінки дитини в колективі, сім’ї, із друзями тощо. Здійснено теоретичне обґрунтування та розроблено програму адаптації дітей вимушено переміщених осіб до нових умов в закладі загальної середньої освіти. Розроблена програма є різновидом тренінгу соціокультурних умінь, який представляє собою спеціальну когнітивно-поведінкову програму підтримки у вирішенні проблем соціокультурної адаптації дітей вимушено переміщених осіб. Метою програми є адаптація дітей, підлітків та молоді з сімей мігрантів до нових умов в закладі загальної середньої освіти. У процесі підготовки та апробації програми тренінгу соціокультурної адаптації для дітей вимушених переселенців сформувалися її основні робочі принципи. У процесі теоретичного обґрунтування програми адаптації дітей вимушено переміщених осіб до нових умов в закладі загальної середньої освіти було з’ясовано, що успішній соціокультурній адаптації дітей та підлітків із сімей ВПО ефективно сприяють спеціально розроблені психолого-педагогічні програми, що реалізуються в освітніх закладах. Психолого-педагогічні тренінги спрямовані на формування позитивної ідентичності, як психологічної стійкості та цивілізаційної норми, з урахуванням культурних, вікових та індивідуальних особливостей дитини, а також специфічних особливостей і проблем дітей ВПО як соціальної групи. Була розроблена програма тренінгу для дітей ВПО, а також описані основні етапи тренінгу; цілі цих етапів; заняття, що складають ці етапи; цілі окремих занять; конкретні вправи, що виконували досліджувані на кожнім занятті.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: