Тип роботи:
Об'єм: 58 стор.
Вартiсть: 120 грн.
Змiст:
Вступ
1. Можливості та загрози досліджуваного підприємства
2. Місія та цілі діяльності
3. Організаціно-правова форма діяльності підприємства
4. Організаційна структура управління підприємством
5. Фірмовий блок підприємства
6. Установчі документи підприємства
7. Види туристичної діяльності
8. Кадровий склад підприємства
9. Формування туру
10. Договори про надання туристичних послуг
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
Висновок:
Таким чином, ПП «Астері-Тур» існує в оточенні, що складається з безлічі елементів: ринок, з його пропозиціями і запитами, акціонери з їх інтересами отримання дивідендів і реалізації прав власності, уряд з його податковими і законодавчими вимогами, партнери, по відношенню до яких організація має свої зобов'язання, змінні технології, устаткування, вимоги до якості продукції, освітньому рівню виконавців, зростаючі запити найманих працівників, діяльність конкурентів, наслідки економічних криз і т.п. Середовище впливає на організацію і накладає свої вимоги. Керівник повинен враховувати цей значний вплив.
Ринкова економіка, заснована на конкуренції, свободі виробників, а не на ієрархічному підкоренні господарських процесів волі центру, вимагає ніяк не менше, а навіть більше менеджерів, ніж колишня система.
В умовах економічних змін сучасна туристична фірма як і будь-яке підприємство, виробляюче товари чи послуги, стикаються з багатьма проблемами. Джерелами підвищеної складності управління являється висока ступінь невизначеності ринкової ситуації, сезонна нестабільність попиту на туристичні послуги, посилення конкуренції в туристичному бізнесі, нестача фінансових ресурсів та ін. В таких умовах фірма не може обмежуватись тільки поточним плануванням і оперативним управлінням своєю діяльністю. Назріла необхідність стратегічного мислення, яке повинно втілитись в програму дій, яка уточнює цілі і засоби реалізації вибраного шляху розвитку.
Як показало проведене дослідження, туристична фірма ПП «Астері-Тур» - підприємство із сильною і конкурентною позицією, що поліпшується; найближчим конкурентом підприємства є турфірма «Наталі-Тур». У порівнянні з ним туристична фірма ПП «Астері-Тур» володіє явною конкурентною перевагою в області цінової політики при високому рівні якості туристичних послуг.
Туристична фірма ПП «Астері-Тур» пропонує багато бізнес-турів у декілька країн.
Щорічно фірма проводить контроль маркетингової діяльності та робить оцінку її ефективності.
Підсумовуючи все вищесказане, можна зробити висновок, що фірма переслідує певні основні маркетингові цілі:
виявлення основних проблем;
підтримка зв'язку підприємства з його цільовими ринками;
зниження витрат;
розробка нових джерел прибутку;
допомога в стимулюванні продажу;
створення позитивного іміджу стосовно клієнтів.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com