перейти на сайт>>

Прямокутні трикутники в шкільному курсі геометрії

ID роботи: 7556
Тип роботи:
Об'єм: 51 стор.
Вартiсть: 150 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ І. Особливості висвітлення теми «Прямокутні трикутники» у підручниках з геометрії для 7-9 класів загальноосвітньої школи

1.1. Аналіз подання теми «Прямокутні трикутники» у підручниках для 7-9 класів

1.2. Рекомендації щодо використання підручників у процесі викладення теми «Прямокутні трикутники» у середній школі

Висновки до розділу 1

Розділ ІІ. Розробка методичних рекомендацій щодо  викладання теми «Прямокутні трикутники» у шкільному курсі геометрії

2.1. Методичні аспекти використання різноманітних форм, методів і засобів навчання під час вивчення прямокутних трикутників

2.2. Рекомендації щодо удосконалення методики викладання теми «Прямокутні трикутники»

Висновки до розділу 2

Висновок

Література

Додатки



Висновок:

Таким чином, аналіз подання теми «Прямокутні трикутники» у підручниках для 7-9 класів показав, що зміст підручників повністю відповідає державному освітньому стандарту. Автори прагнуть  до доступності, чіткості і ясності викладу матеріалу в поєднанні з суворою логікою, використовуючи свій багаторічний досвід роботи над шкільними підручниками і навчальними посібниками з геометрії.

Сучасна  навчальна література з геометрії є досить різноманітною і представляє для вчителя можливість багатого вибору.

На  початку курсу в 7 класі ґрунтовно вивчається трикутник як одна з основних фігур курсу планіметрії, властивості якого часто використовуються при вивченні многокутників та інших плоских фігур. Спочатку вивчаються ознаки рівності трикутників, які разом з ознаками паралельності відрізків прямих є основним аргументом під час доведення теорем і розв’язування задач. Далі вивчення трикутників триває протягом усього курсу планіметрії ( у 8 класі – теорема Піфагора і розв’язування прямокутних трикутників, в 9 класі – ознаки подібності трикутників, розв’язування косокутних трикутників, формула площі трикутника.

Після вивчення теми «Прямокутний трикутник» учні повинні знати метричні співвідношення в прямокутному трикутнику, властивості проекцій катетів, властивості медіан, бісектрис, висот, теореми про площі трикутника, теореми синуса і косинуса, теорему Піфагора; повинні вміти визначати найбільш ефективний метод рішення задачі, застосовувати основні формули, метричні співвідношення і теореми у прямокутному трикутнику.

Порівняльний аналіз підручників показав, що оптимальним вибором, принаймні, у процесі викладення теми «прямокутні трикутники» є серія підручників за редакцією Бевз. Підручники за редакцією Бевз є більш цікавим, матеріал є більш «живим», автор наводить цікаві історичні факти.

Зміст підручників розрахований на самостійне його опрацювання учня­ми. З цією метою навчальні тексти написані так, щоб залучити учня до співпраці. Виклад, як правило, розпочинається з опису практичних дій, що приведуть учня до нового поняття чи факту, або зі звернення до його дос­віду. Підручник добре ілюстрова­ний, причому слід зауважити, що кольорові фотографії несуть ретельно продумане дидактичне наванта­ження.

У процесі розробки методичних рекомендацій щодо  викладання теми «Прямокутні трикутники» у шкільному курсі геометрії було рекомендовано використання художніх та творчих завдань, а також різноманітних способів графічної організації матеріалу.

З метою удосконалення засвоєння теми «Прямокутні трикутники» (теорема Піфагора) було запропоновано власну методику, пріоритетом якої є власно розвиток розумових здібностей учнів.

Результати проведеної роботи можуть бути використані на уроках геометрії при вивченні теми «Прямокутні трикутники».


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: