Тип роботи:
Об'єм: 72 стор.
Вартiсть: 200 грн.
Змiст:
Лабораторне заняття №1
Тема:Методичні основи проведення індивідуальних корекційних занять.
Питання:
1.Зміст і форми індивідуальної роботи з дітьми, що мають порушення мовлення.
2.Основні вимоги до підготовки індивідуальних корекційних занять.
3.Організація занять з урахуванням провідної діяльності і спрямування на стимуляцію пізнавальної активності.
Лабораторне заняття №2
Тема:Принципи організації індивідуальної роботи з дітьми різного віку.
Питання:
1.Принцип поступового ускладнення.
2.Принцип індивідуального підходу.
3.Принцип системного підходу.
4.Побудова занять з врахуванням зв’язку мовлення з іншими сторонами психічного розвитку.
Відповідно до психолінгвістичного підходу формування і функціонування
Лабораторне заняття №3
Тема:Структура індивідуального заняття. Планування, розробка та проведення індивідуальних занять.
Питання:
1.Планування індивідуальних логопедичних занять.
2.Організація та проведення індивідуальних логопедичних занять.
3. Структура індивідуального логопедичного заняття.
4.Відбір методів залежно від мети заняття, етапу роботи, віку дитини.
Завдання: підготувати план-конспект індивідуального логопедичного заняття з дитиною, що має мовленнєве порушення (на вибір).
Лабораторне заняття №4
Тема: Аналіз індивідуального логопедичного заняття.
1.Загальні відомості про заняття (тема, мета, умови проведення).
2.Характеристика заняття:
Лабораторне заняття №5
Тема:Специфіка індивідуальної роботи в різних типах закладів для дітей з порушеннями мовлення.
Питання:
1.Особливості проведення індивідуальних логопедичних занять з дітьми в умовах логопедичного кабінету дитячої поліклініки.
2.Особливості проведення індивідуальних логопедичних занять з дітьми в умовах логопедичної роботи ДНЗ.
3.Особливості проведення індивідуальних логопедичних занять з дітьми в умовах реабілітаційного центру.
Лабораторне заняття №6
Тема: Індивідуально-підгрупова робота з корекції звуковимови в умовах логопедичної групи дошкільного навчального закладу.
Питання:
2.Перспективне планування індивідуально-підгрупової корекційної роботи.
3.Корекційно-розвивальні напрямки логопедичного впливу.
Лабораторне заняття №7
Тема: Відбір та структурування дидактичного та наочного матеріалу.
Питання:
1.Вимоги до підбору лексичного матеріалу для логопедичних занять (різноманітність, насичення звуком, який вивчається).
2. Основні вимоги до підбору наочного дидактичного матеріалу, що використовується на логопедичних заняття з дітьми дошкільного віку.
Лабораторне заняття №8
Тема: «Індивідуальні форми роботи з дітьми, що мають дислалію»
1.Підготуйте конспект індивідуального логопедичного заняття з дітьми дошкільного віку, що мають дислалію (етап роботи – автоматизація звуку «Р»).
2.Підготуйте конспект індивідуального заняття з дитиною шкільного віку із дислалією (етап роботи - автоматизація звуку «Р» в реченні).
3.Поясніть, чи можливо при роботі над звуковимовою одночасно розвивати чи збагачувати словниковий запас. Поясніть як, наведіть приклади.
Лабораторне заняття №9
Тема:Зміст та організація фронтальних занять.
2.Організаційно- сюжетна основа фронтальних занять:
Приклади фронтальних занять
Лабораторне заняття №10
Тема: Структура фронтального заняття. Планування, розробка та проведення фронтальних логопедичних занять.
1.Перспективне планування фронтальної логопедичної роботи в умовах логопедичної групи ДНЗ.
2.Перспективне планування фронтальної логопедичної роботи в умовах загальноосвітньої школи:
Завдання: Підготувати план-конспект фронтального логопедичного заняття для дітей із ЗНМ ІІІ рівня.
Лабораторне заняття №11
Тема:Аналіз фронтального заняття.
1.Загальні відомості про заняття (тема, мета, умови проведення).
Аналіз фронтального логопедичного заняття
Конспект фронтального логопедичного заняття на тему:
«Подорож до царства звуків Ж-Ш»
Лабораторне заняття №12
Тема: Корекційно-розвивальна спрямованість різних типів завдань.
1. Розвиток словникового запасу.
2. Формування та розвиток граматичної будови мовлення.
3. Розвиток зв’язного мовлення.
4. Розвиток сприймання.
5. Розвиток зорово-моторної координації.
6. Розвиток мислення.
8. Розвиток пам’яті.
Лабораторне заняття №13
Тема: Відбір та структурування мовленнєвого, дидактичного та наочного матеріалу для фронтальних занять.
Теоретичні питання:
1.Вимоги до підбору лексичного матеріалу для логопедичних занять (різноманітність, насичення звуком, який вивчається).
2. Основні вимоги до підбору наочного дидактичного матеріалу, що використовується на логопедичних заняття з дітьми дошкільного віку.
3. Використання різноманітного методичного матеріалу на фронтальних заняттях в залежності від виду занять.
рактичне завдання: виготовити необхідний наочний матеріал для фронтальних занять з виправлення звуковимови свистячих, шиплячих чи сонорних звуків (на вибір).
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com