


Змiст:
Лабораторне заняття №1
Тема:Методичні основи проведення індивідуальних корекційних занять.
Питання:
1.Зміст і форми індивідуальної роботи з дітьми, що мають порушення мовлення.
2.Основні вимоги до підготовки індивідуальних корекційних занять.
3.Організація занять з урахуванням провідної діяльності і спрямування на стимуляцію пізнавальної активності.
Лабораторне заняття №2
Тема:Принципи організації індивідуальної роботи з дітьми різного віку.
Питання:
1.Принцип поступового ускладнення.
2.Принцип індивідуального підходу.
3.Принцип системного підходу.
4.Побудова занять з врахуванням зв’язку мовлення з іншими сторонами психічного розвитку.
Відповідно до психолінгвістичного підходу формування і функціонування
Лабораторне заняття №3
Тема:Структура індивідуального заняття. Планування, розробка та проведення індивідуальних занять.
Питання:
1.Планування індивідуальних логопедичних занять.
2.Організація та проведення індивідуальних логопедичних занять.
3. Структура індивідуального логопедичного заняття.
4.Відбір методів залежно від мети заняття, етапу роботи, віку дитини.
Завдання: підготувати план-конспект індивідуального логопедичного заняття з дитиною, що має мовленнєве порушення (на вибір).
Лабораторне заняття №4
Тема: Аналіз індивідуального логопедичного заняття.
1.Загальні відомості про заняття (тема, мета, умови проведення).
2.Характеристика заняття:
Лабораторне заняття №5
Тема:Специфіка індивідуальної роботи в різних типах закладів для дітей з порушеннями мовлення.
Питання:
1.Особливості проведення індивідуальних логопедичних занять з дітьми в умовах логопедичного кабінету дитячої поліклініки.
2.Особливості проведення індивідуальних логопедичних занять з дітьми в умовах логопедичної роботи ДНЗ.
3.Особливості проведення індивідуальних логопедичних занять з дітьми в умовах реабілітаційного центру.
Лабораторне заняття №6
Тема: Індивідуально-підгрупова робота з корекції звуковимови в умовах логопедичної групи дошкільного навчального закладу.
Питання:
2.Перспективне планування індивідуально-підгрупової корекційної роботи.
3.Корекційно-розвивальні напрямки логопедичного впливу.
Лабораторне заняття №7
Тема: Відбір та структурування дидактичного та наочного матеріалу.
Питання:
1.Вимоги до підбору лексичного матеріалу для логопедичних занять (різноманітність, насичення звуком, який вивчається).
2. Основні вимоги до підбору наочного дидактичного матеріалу, що використовується на логопедичних заняття з дітьми дошкільного віку.
Лабораторне заняття №8
Тема: «Індивідуальні форми роботи з дітьми, що мають дислалію»
1.Підготуйте конспект індивідуального логопедичного заняття з дітьми дошкільного віку, що мають дислалію (етап роботи – автоматизація звуку «Р»).
2.Підготуйте конспект індивідуального заняття з дитиною шкільного віку із дислалією (етап роботи - автоматизація звуку «Р» в реченні).
3.Поясніть, чи можливо при роботі над звуковимовою одночасно розвивати чи збагачувати словниковий запас. Поясніть як, наведіть приклади.
Лабораторне заняття №9
Тема:Зміст та організація фронтальних занять.
2.Організаційно- сюжетна основа фронтальних занять:
Приклади фронтальних занять
Лабораторне заняття №10
Тема: Структура фронтального заняття. Планування, розробка та проведення фронтальних логопедичних занять.
1.Перспективне планування фронтальної логопедичної роботи в умовах логопедичної групи ДНЗ.
2.Перспективне планування фронтальної логопедичної роботи в умовах загальноосвітньої школи:
Завдання: Підготувати план-конспект фронтального логопедичного заняття для дітей із ЗНМ ІІІ рівня.
Лабораторне заняття №11
Тема:Аналіз фронтального заняття.
1.Загальні відомості про заняття (тема, мета, умови проведення).
Аналіз фронтального логопедичного заняття
Конспект фронтального логопедичного заняття на тему:
«Подорож до царства звуків Ж-Ш»
Лабораторне заняття №12
Тема: Корекційно-розвивальна спрямованість різних типів завдань.
1. Розвиток словникового запасу.
2. Формування та розвиток граматичної будови мовлення.
3. Розвиток зв’язного мовлення.
4. Розвиток сприймання.
5. Розвиток зорово-моторної координації.
6. Розвиток мислення.
8. Розвиток пам’яті.
Лабораторне заняття №13
Тема: Відбір та структурування мовленнєвого, дидактичного та наочного матеріалу для фронтальних занять.
Теоретичні питання:
1.Вимоги до підбору лексичного матеріалу для логопедичних занять (різноманітність, насичення звуком, який вивчається).
2. Основні вимоги до підбору наочного дидактичного матеріалу, що використовується на логопедичних заняття з дітьми дошкільного віку.
3. Використання різноманітного методичного матеріалу на фронтальних заняттях в залежності від виду занять.
рактичне завдання: виготовити необхідний наочний матеріал для фронтальних занять з виправлення звуковимови свистячих, шиплячих чи сонорних звуків (на вибір).
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com