


Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСКЕТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ БАТЬКІВ, ЯКІ ВИХОВУЮТЬ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
1.1 Поняття та сутність психологічного супроводу як технології психологічної допомоги
1.2 Загальна характеристика сімей, які виховують дитину з особливими освітніми потребами
1.3 Основні підходи до психологічного супроводу батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ БАТЬКІВ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
2.1. Організація та проведення емпіричного дослідження психологічних особливостей батьків дітей з особливими освітніми потребами
2.2. Методи емпіричного дослідження особливостей батьків, які виховують дитину з ООП
2.3. Аналіз результатів емпіричного дослідження
Висновки до другого розділу
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА АПРОБАЦІЯ ПРОГРАМИ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ БАТЬКІВ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
3.1. Теоретичне підґрунтя розробки програми психологічного супроводу батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами
3.2. Програма і технології психологічного супроводу батьків дітей з особливими освітніми потребами
3.3. Аналіз результатів експериментальної роботи
Висновки до третього розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com