перейти на сайт>>

Психологiя та педагогiка Варіант 24

ID роботи: 4238
Тип роботи:
Об'єм: 19 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Педагогіка 7.  Історичні організаційні форми навчання та їх трансформація в сучасні вітчизні

Вступ

1. Поняття організаційних форм навчання

2. Індивідуальне та індивідуально-групове навчання як найстаріші форми  організації навчального процесу

3. Розвиток концепції колективного навчання

4. Модернізація класно-урочної системи навчання

5. Розвиток різних форм вибіркового навчання

Висновок

Психологія 24.  Пам'ять як психічний пізнавальний процес (визначення пам'яті, її види, процеси, основні теорії, індивідуальні відмінності).

Вступ

1. Визначення пам’яті як психічного процесу

2. Види пам’яті

3. Процеси пам’яті

4. Теоретичні підходи до вивчення пам’яті людини

Висновок

Практичне завдання: Психологічна  характеристика особистості

1 Загальні відомості:

2 Соціально-психологічні особливості:

3 Характеристика пізнавальної сфери особистості, особливості:

4 Характеристика мотиваційної і емоційно-вольової сфери особистості:

5 Характеристика індивідуально-психологічних властивостей особистості:

 

Література




НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: