Тип роботи:
Об'єм: 34 стор.
Вартiсть: 60 грн.
Змiст:
Вступ
1. Теоретичні основи управління рекламною діяльністю на туристичному підприємстві
1.1. Поняття реклами та рекламної діяльності
1.2. Види реклами та їх характеристика
2. Реклама в індустрії туризму
2.1. Особливості управління рекламною компанією туристичного підприємства
2.2. Реклама турбізнесу в Україні
3. Особливості формування плану рекламних заходів туристичної фірми
Висновок
Список використаної літератури
Додатки
Висновок:
Підсумовуючи, зазначимо, що рекламна кампанія - це сукупність об'єднаних єдиною ціллю та розподілених у часі заходів за поданням будь-якої інформації суспільству, яка повинна позитивно позначитися на діяльності організації як в короткостроковій так і в довгостроковій перспективі та сприяти вирішенню її стратегічних і тактичних завдань.
Розробка рекламної продукції, що призначена для туриста, повинна застосовувати різноманітних засобів візуалізації турпродукту. Пакет власної друкованої реклами-листівок, буклетів і каталогів-призначений для ознайомлення туриста з можливостями фірми, видається перед початком туристичного сезону. Але для того, щоб детальніше ознайомити клієнта з позицією, менеджер „показує” йому турпродукт за допомогою рекламних звернень (друкованих слайдів, фільмів, фотографій, Інтернет-слайдів, тощо), що є набагато ефективніше.
Завдяки своїй здатності впливати на спосіб життя реклама залучає до себе пильну увага громадськості. Постійно підсилюється регулювання покликане гарантувати відповідальний підхід до здійснення рекламної діяльності.
Кожне підприємство, яке займається випуском продукції або наданням послуг, повинно займатися рекламною діяльністю. Для цього треба її спланувати. Процес планування складається з основних шести етапів: визначення цільової аудиторії, визначення цілей кампанії, складання рекламного бюджету, розробка рекламного звернення, вибір носіїв реклами, складання графіку виходу реклами.
Останнім часом реклама міцно обґрунтувалася в нашому житті. Ця сфера маркетингу активно розвивається в нашій країні. Відкриваються різні установи, що навчають мистецтву реклами. Залишається тільки вірити, що з кожним роком рівень її якості буде підніматися усе вище і вище, і вона стане дійсно надійним провідником споживача у світі величезної кількості товарів і різних послуг.
Особливості рекламної кампанії в індустрії туризму визначаються специфікою її товару і полягають у наступному:
туристичні послуги, на відміну від традиційних товарів, не мають постійних властивостей, таких як якість, смак, корисність, тому вимагають пріоритетного розвитку таких функцій реклами, як інформування та пропаганда;
специфіка туристичних послуг диктує необхідність застосування візуальних наочних засобів, які повніше висвітлюють об'єкт туристичного інтересу. Саме в туризмі реклама має відповідати принципу "краще один раз побачити, ніж сто разів почути". Скажімо, якісна фотографія рекламованого готелю здатна здійснити набагато більший емоційний вплив на аудиторію, ніж найкрасномовніші розповіді про той же готель. Тому обов'язково слід використовувати фото-, відео- та інші мультимедійні засоби;
реклама є постійним супутником туризму і обслуговує людей не тільки до, але й під час та після подорожі, що накладає на неї особливу відповідальність і додає риси, невластиві рекламі інших товарів і послуг;
реклама в туризмі, яка обіцяє споживачам певні вигоди та переваги над пропозиціями конкурентів, перш за все, економічного характеру, найкраще досягає своєї мети. Завдяки рекламі потенційний споживач має повірити, що саме дана фірма заощадить йому гроші та дозволить отримати найбільше задоволення від туристичних послуг.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com