перейти на сайт>>

РЕКЛАМНА ПІДТРИМКА ПРОДАЖУ СТРАХОВОЇ ПРОДУКЦІЇ

ID роботи: 5698
Тип роботи:
Об'єм: 29 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Нині реклама є найдієвішим, отже, і найбільш використовуваним засобом впливу на споживачів у процесах маркетингових комунікацій. Водночас дуже не просто знайти визначення, яке б розкривало суть того, що в теорії і практиці називають рекламою.

Реалізація страхових послуг – це тривалий процес, який включає діяльність страхових компаній по залученню нових клієнтів, укладання та підписання договорів страхування, поточне обслуговування в період їх дії, а також урегулювання страхових випадків і здійснення виплат. Діяльність страховика на кожному з вказаних етапів формує об’єктивне уявлення про надійність його послуг, кваліфікацію та компетентність співробітників і, в кінцевому рахунку, впливає на обсяги реалізації страхових послуг. Страхувальник може оцінити якість страхового захисту тільки після закінчення дії договору страхування або після настання страхового випадку. Тому маркетинговий підхід повинен враховуватись на кожному етапі реалізації послуг страховими компаніями та спрямовуватись на постійне вдосконалення діяльності страховика.

У сучасних умовах страховий маркетинг повинен бути максимально орієнтованим на клієнтів і передбачати всі важелі впливу, які б створювали у страхувальників відчуття захищеності. Тому в процесі реалізації страхових послуг, інформація про властивості страхових послуг повинна бути простою та прозорою, страховик повинен постійно інформувати страхувальників про проходження договору страхування та швидко реагувати на їх вимоги, а також забезпечити справедливе врегулювання страхових випадків. Важливою складовою реалізації страхової послуги є оцінка ризиків та управління ними, тому страховий маркетинг включає також аналіз ризиків, які підлягають страховому захисту.

Все це обумовлює особливість пропозиції страхових послуг і необхідність забезпечення страховими компаніями маркетингового супроводження протягом всього терміну дії договору страхування.

Сучасний стан страхового ринку України не дає змоги проводити цілеспрямовані рекламні кампанії страхових послуг. Частіше за все реклама страхових компаній має фрагментарний характер, що зумовлено такими факторами:

– віддача від рекламних кампаній розтягнута у часі;

– керівництво компаній не бажає витрачати гроші на іміджеву рекламу, яка не приносить моментального ефекту.




НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: