Тип роботи:
Об'єм: 28 стор.
Вартiсть: 70 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ І. Інформаційно-розважальні програми: особливості та типологічна характеристика
1.1. Поняття та класифікація інформаційно-розважальних програм
1.2. Стандарти інформаційно-розважальних телепрограм
Розділ ІІ. Особливості роботи редакторської групи над сценарієм інформаційно-розважальної передачі
2.1. Характеристика складу редакторської групи інформаційно-розважальних програм
2.2. Напрямки роботи редакторської групи над сценарієм інформаційно-розважальних програм
2.3. Етапи редакторської підготовки інформаційно-розважальних програм та їх специфіка
Висновок
Література
Висновок:
Творці телевізійних програм, як і митці кінематографу, спілкуються з глядачем за допомогою телеекрану. Телевізійне виробництво за технологічними особливостями дуже споріднено з кінематографічним. Спільними є такі риси:
сценарне слово реалізується в екранному зображенні;
задум виражається й реалізується за допомогою технічних засобів;
у телевізійній програмі важливими залишаються творча, смислова та емоційна взаємодія.
У сучасному телевиробництві відбулося багато змін порівняно з минулими роками: технічний прогрес, зміна політичного режиму, комерціалізація телевізійних проектів. Ці зміни породжують особливі взаємовідносини між суб’єктами творчої діяльності.
В сучасній телевізійній практиці провідне місце посідають інформаційно-розважальні програми.
Сучасний телепроект здебільшого створюється з метою задоволення потреб глядача й фінансової вигоди. Нині існує чітка технологічна система телевиробництва, де одні автори можуть створити ідею, інші – основні сюжетні лінії, а втілюють цю ідею в життя зовсім інші люди. Тому журналісти-практики все частіше наголошують на тому, що поняття «готового сценарію» не існує.
Сценарний період є обов’язковим під час підготовки телевізійного матеріалу. Розробка режисерського сценарію полегшує процес роботи в колективі амбітних молодих людей. У ньому зрозумілий і загальний задум, і чітко окреслені завдання кожного на знімальному майданчику, а це тільки позитивно впливає на кінцевий результат. Разом з цим, варто залишити місце для імпровізації, адже творчий процес, безумовно, передбачає відхилення від заздалегідь спланованих дій. Не варто забувати про те, що найкращою імпровізацією є та, що якісно й завчасно підготовлена.
Будь-який сценарій обов’язково буде трансформований, тому варто працювати з синопсисами (письмовою формою викладу майбутнього телепродукту, квінтесенцією історії, де зрозумілий сам конфлікт і дійові особи), або «трітментами» (письмовим переказом погляду режисера на проект, що включає розробку характерів героїв, сценарні лінії в межах сценарію)
Головний момент – автор програми і автор окремих сюжетів працюють в тісному контакті, постійно погоджуючи проміжні етапи. Подібна співпраця здатне вдосконалити програму, зробити її максимально якісної і сприяти формуванню єдиного образу програми в очах її аудиторії.
Важливо відзначити відповідальність автора і кореспондента. Природно, журналіст-автор відповідає за якість матеріалу, за його зміст перед керівником. А ось за все, що сказано в ефірі, перед глядачами несе відповідальність автор-ведучий.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com