перейти на сайт>>

Робота редакторської групи телевізійних інформаційно-розважальних програм

ID роботи: 5140
Тип роботи:
Об'єм: 28 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ І. Інформаційно-розважальні програми: особливості та  типологічна характеристика

1.1. Поняття та класифікація інформаційно-розважальних програм

1.2. Стандарти інформаційно-розважальних телепрограм

Розділ ІІ. Особливості роботи редакторської групи над сценарієм інформаційно-розважальної передачі

2.1. Характеристика складу редакторської групи інформаційно-розважальних  програм

2.2. Напрямки роботи редакторської групи над сценарієм інформаційно-розважальних програм

2.3. Етапи редакторської підготовки інформаційно-розважальних програм та їх специфіка

Висновок

Література



Висновок:

Творці телевізійних програм, як і митці кі­нематографу, спілкуються з глядачем за допо­могою телеекрану. Телевізійне виробництво за технологічними особливостями дуже спорідне­но з кінематографічним. Спільними є такі риси:

сценарне слово реалізується в екранному зображенні;

задум виражається й реалізується за до­помогою технічних засобів;

у телевізійній програмі важливими залиша­ються творча, смислова та емоційна взаємодія.

У сучасному телевиробництві відбулося багато змін порівняно з минулими роками: технічний прогрес, зміна політичного режиму, комерціалізація телевізійних проектів. Ці зміни породжують особливі взаємовідносини між суб’єктами творчої діяльності.

В сучасній телевізійній практиці провідне місце посідають інформаційно-розважальні програми.

Сучасний  телепроект здебільшого створюється з метою задоволення потреб гля­дача й фінансової вигоди. Нині існує чітка технологічна система телевиробництва, де одні автори можуть створити ідею, інші – основні сюжетні лінії, а втілюють цю ідею в життя зовсім інші люди. Тому журналісти-практики все частіше наголошують на тому, що поняття «готового сценарію» не існує.

Сценарний  період є обо­в’язковим під час підготовки телевізійного матеріалу. Розробка  режисерського сценарію полегшує процес роботи в колективі амбітних молодих людей. У ньому зрозумілий і загальний задум, і чітко окреслені завдання кожного на знімальному майданчику, а це тільки позитивно впливає на кінцевий резуль­тат. Разом з цим, варто залишити місце для імпровізації, адже творчий процес, безумовно, передбачає відхилення від заздалегідь сплано­ваних дій. Не варто забувати про те, що най­кращою імпровізацією є та, що якісно й за­вчасно підготовлена.

Будь-який сце­нарій обов’язково буде трансформований, то­му варто працювати з синопсисами (письмо­вою формою викладу майбутнього телепроду­кту, квінтесенцією історії, де зрозумілий сам конфлікт і дійові особи), або «трітментами» (письмовим переказом погляду режисера на проект, що включає розробку характерів геро­їв, сценарні лінії в межах сценарію)

Головний момент – автор програми і автор окремих сюжетів працюють в тісному контакті, постійно погоджуючи проміжні етапи. Подібна співпраця здатне вдосконалити програму, зробити її максимально якісної і сприяти формуванню єдиного образу програми в очах її аудиторії.

Важливо відзначити відповідальність автора і кореспондента. Природно, журналіст-автор відповідає за якість матеріалу, за його зміст перед керівником. А ось за все, що сказано в ефірі, перед глядачами несе відповідальність автор-ведучий.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: