перейти на сайт>>

Розвиток готельного господарства в стародавні часи

ID роботи: 1851
Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ
1. Характеристика передумов розвитку готельного господарства в стародавньому світі
1.1. Загальна характеристика розвитку подорожей в стародавньому світі
1.2. Розвиток інфраструктури для подорожуючих і традиції гостинності в стародавньому світі
2. Особливості надання послуг гостинності у стародавньому світі
2.1. Еволюція індустрії гостинності у стародавньому Римі та Греції. Перші постояли двори та таверни
2.2. Перші готельні комплекси у Стародавній Персії
2.3. Історія розвитку гостинності у Європі та Англії
Висновок
Використана література



Висновок:

Поняття “гостинність” старо, як сама людська цивілізація. Англійське слово “hospitality”(гостинність) походить від старофранцузского “хоспис”, що означає “прийомний будинок“. Суть системи гостинності, виходить з якнайдавніших традицій, властивих практично будь-якій суспільній формації в історії цивілізації людства-пошани гостя, торжества його прийому і обслуговування. Гостю завжди і у всіх народів надається все краще. У поняття гостинності історично незмінно і обов'язково входять дах і їжа, тобто послуга розміщення і харчування.
Історія розвитку гостинності, на думку деяких учених, налічує понад 100 років і ділиться на п'ять етапів. Первуй – просвітительський тривав до 1890 р. Початок другого – підприємницький було пов'язано з розвитком капіталізму в світі починається третій - організаційно-централізований етап.
Одним з найважливіших понять, які використовуються в історії готельного бізнесу, є “гостинність”. Подорожі були б неможливі, якщо подорожнім ніде було зупинитися на нічліг і отримати провізію. Гостинність має довгу історію, воно починається з якнайдавнішої традиції “заломлювати хліб” з мандрівниками. У різних народів миру складалися різні традиції і звичаї зустрічати гостей. Особливості побутової культури роблять вплив на формування гостинності як необхідної складової індустрії туризму.
В процесі вивчення історії гостинності зіставляють типи культур і типи “людини-мандрівника”, характерні для певної епохи і народу. Так, київський князь Володимир Мономах в своєму “Повчанні” заповідав синам добре приймати “гостей”, піклуватися про них, тому що ці “мимоходящі” люди можуть рознести по світу вести про країну і про князя.
Розвиток готельного бізнесу пов'язаний з розвитком подорожей. На морському побережжі, біля джерел з мінеральною водою, в живописних місцях розгортається будівництво крупних і дрібних готелів. Поступово удосконалюється їх технічне устаткування, створюються комфортабельні умови для гостей, міняються форми і методи обслуговування. З кожним роком готельна база перетворилася на “індустрією гостинності” стала джерелом крупних доходів, отримання прибутку. У зв'язку із зростанням промислового виробництва і розширенням торгових зв'язків росте населення міст, відкриваються нові готелі.
Готельна справа виникла дуже давно. Згадки про місця для розміщення подорожніх можна знайти ще в історії Стародавнього Єгипту. На дорогах і в містах Близького Сходу та Середньої Азії ще з давнини функціонували ханни, караван-сараї, постоялі двори. Наприклад, в Ассирії караван-сараї існували більше ніж за 1000 років до н. є. Відомий англійський археолог Леонард Вуллі, який протягом 12 років проводив розкопки одного з найдавніших міст світу у Південному Іраку, відзначає, що у цьому місті, заснованому у п'ятому тисячолітті до нашої ери, уже існували ханни. Дослідник зазначає, що ханн-готель, можливо, був триповерховим, адже стіни нижньої його частини непомірно товсті, у нижніх поверхах споруди частково розміщувалися стійла, частину приміщень займав господар зі своєю родиною, інші пристосовані для постояльців.
У Греції і Римі в IV сторіччі до н.е. існували гостинні доми, зокрема у місцевостях, де масовий притік населення був пов'язаний з періодичним проведенням свят, торговельних ярмарків, спортивних змагань (у Дельфах, Ефесі, Афінах, Олімпії, Римі).
З розвитком шляхів у Римській імперії виникли заїжджі двори, що розташовувалися на відстані одного дня кінної їзди. Держава облаштовувала їх у містах і на головних дорогах, якими проїжджали державні службовці і кур'єри з Риму аж до Малої Азії або до Галлії. Ця інфраструктура розширювалася із збільшенням території імперії. З новими завоюваннями заїжджі двори виникали у нових провінціях і підкорених країнах.
Про те, наскільки глибоко і всебічно були розвинуті у давнину заклади, що надавали притулок подорожнім, може свідчити хоча б той факт, що римським законодавством була передбачена особлива відповідальність такого закладу за речі гостя. Окремі положення, що регламентували діяльність установ, які надавали мандрівникам притулок, харчування та ночівлю і знаходили відображення у римському праві, можна знайти у сучас-, них законодавстві, стандартах і правилах готельного обслуговування бага-' тьох країн.
У монголів вже до ХІІ-ХШ ст. була широко розвинена ямська служба. Татарське слово "ям" означає "станція". Величезні володіння Чингісхана та інших монгольських завойовників були вкриті мережею ямів. Ями, як і караван-сараї та арабські ханни, розміщувалися на відстані одного кінного переходу. Ями і були готелями того часу. Від яму до яму гінці хана везли накази. В ямах вони відпочивали, міняли коней.
У Європі після падіння Римської імперії діяльність закладів готельного типу почала поступово завмирати і лише з часом, у зв'язку з масовими подорожами купців, підмайстрів, ремісників, учнів, різного роду артистів, паломників, знову починають розвиватися найрізноманітніші форми надання притулку. У середні віки обов'язок утримання установ, аналогічних готелям, покладався на церкви, монастирі. Ці послуги були тоді безкоштовними. Заради любові до ближнього притулки надавалися церковними організаціями, княжими дворами.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: