


Змiст:
Вступ
1. Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку у процесі занять з орігамі
1.1. Загальна характеристика техніки орігамі та її використання з метою розвитку дитини
1.2. Використання орігамі в різних видах діяльності дитини дошкільного віку
1.3. Технологія навчання дітей дошкільного віку орігамі з опорою на символи-орієнтири
2. Експериментальне дослідження впливу занять з орігамі на розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку
2.1. Констатуючий експеримент: виявлення творчих здібностей дітей
2.2. Використання методики обрігамі з метою розвитку творчих здібностей старших дошкільників
2.3. Контрольний експеримент: дослідження ефективності застосування методики орігамі з метою розвитку творчих здібностей
Висновок
Список використаної літератури
Додатки
Висновок:
Іграшки-саморобки мають великі педагогічні можливості. Вони розвивають фантазію і творчість, конструктивне мислення і кмітливість, розширюють ігровий досвід, дають знання про навколишній світ, збагачують словник дітей, формують уміння спілкуватися один з одним.
Для виготовлення виробів не знадобляться трудомісткі дії, дорогі або труднодоступні матеріали. Практично всю роботу дитина зможе зробити сама при мінімальній допомозі і підтримці дорослого. Проте результат діяльності буде естетично і емоційно привабливим для дитини, адже цю милу іграшку вона зробить сама.
Для виготовлення іграшок використовується звичайний папір. Це, мабуть, найдоступніший матеріал. Іноді можуть знадобитися ножиці і клей, олівці або фломастери, щоб вирізувати і приклеїти або домальовувати яку-небудь дрібну деталь. Основні частини іграшки виготовляються методом згинання паперу.
Особливо привертає дошкільників можливість самим створити такі вироби з паперу, які потім будуть використані в іграх, інсценуваннях, оформленні куточка, ділянки дитячого саду або даровані на день народження, до свята своїм батькам, вихователям, друзям.
Потреби практиків зумовлюють необхідність подальшої розробки теоретичних і методичних положень щодо підвищення рівня підготовки студентів до викладання художньої праці: трудового навчання й образотворчого мистецтва у початкових класах.
Зокрема, необхідно:
а) поглибити теоретичне обґрунтування і привести у відповідність із вимогами реформування освіти зміст підготовки майбутніх фахівців;
б) розробити і ввести в навчальний процес вищих навчальних закладів цілісну систему методичної підготовки студентів до викладання художньої праці: трудового навчання й образотворчого мистецтва на особистісно зорієнтованій основі із широким використанням новітніх технологій.
Заняття орігамі сприяє розвитку інтелекту, художнього смаку, просторової уяви, конструкторських здібностей, привчає до точності і акуратності.
Проведення в дошкільному закладі циклу занять по виготовленню виробів з паперу, безперечно, дозволить урізноманітнити виховний процес, змістовно та цікаво організувати дозвілля дошкільників.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com