Тип роботи:
Об'єм: 20 стор.
Вартiсть: 80 грн.
Змiст:
Вступ
1. Теоретичні аспекти розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури
1.1. Загальні підходи до розвитку творчих здібностей учнів
1.2. Методологія розвитку творчих здбностей на уроках мови та літератури
2. Практичні аспеки розвитку творчих здібностей на уроках української мови та літератури
Висновок
Використана література
Висновок:
Як підсумок, можна сформулювати такі рекомендації для ефективного розвитку творчих здібностей учнів:
не намагатися дати певну суму знань, а дбати про паростки творчості;
вчасно помітити, виявити приховані творчі здібності дітей, "розбудити" їх:
задіяти не стільки розум, скільки почуття учнів, емоційно надихати дітей на творення власних текстів;
зосередити увагу на відборі оптимальних та ефективних завдань, враховуючи вікові особливості школярів;
шукати такі завдання, які б пробуджували дитячі душі до творчості, заохочувати дітей шляхом постійного тренування, творчими вправами, спрямованими на розвиток допитливості, гіпотетичного мислення, фантазії, уяви:
для творів підбирати темп, які порушують актуальні проблеми, дають можливість висловитися;
завдання для творчих робіт давати у кількох варіантах, щоб учень мав змогу вибирати;
створювати проблемні ситуації, що вимагають пошуків альтернативи, прогнозування;
під час опрацювання програмового матеріалу залучати учнів до творчої пошукової роботи з використанням випереджувальних завдань;
допомогти учням повірити у свої сили;
не обмежувати творчу уяву учнів, не ставити її у вузькі рамки, а навпаки, давати волю дитячій фантазії:
не повчати відкрито, не критикувати строго, а лише тактовно порадити;
стимулювати і підтримувати ініціативу учнів. їхню самостійність:
помічати навіть незначні досягнення учнів, підкреслюючи їхню оригінальність, важливість, адже творчість є тоді, коли дитина відчуває, що її цінують.
Якщо учитель не забуватиме про це. то він справді зуміє прищепити любов до рідного слова, навчить оригінально, нестандартно висловлювати думки, тобто виховає творчу особистість. Немає необдарованих дітей - є дорослі, які не займаються розвитком дитини, адже будь-які здібності, творчі також, потребують розвитку, тому саме па це має бути спрямований навчально-виховний процес.
Свідченням того, що моя робота з розвитку творчих здібностей на уроках української мови та літератури дає результати, є творчі роботи учнів. Я щаслива, що мені не доводиться перевіряти списані твори, в яких немає думки учня, не видно частинки його душі. Крім того, спостерігаю, що у багатьох школярів покращується якість знань, підвищується загальна мовленнєва культура, з'являється відчуття краси слова. Збільшується кількість дітей, які прагнуть творити, виконувати нестандартні завдання, проводити пошукові роботи, створювати проекти, брати участь у позакласних мовних чи літературних заходах і навіть ініціювати їх проведення. Звичайно, все це додає наснаги у такій непростій, але цікавій діяльності учителя-словесника.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com