Тип роботи:
Об'єм: 36 стор.
Вартiсть: 70 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ 1. Теоретичні аспекти розвитку творчої активності
1.1. Сутність, зміст та структура творчої активності особистості
1.2. Роль образотворчого мистецтва у розвитку творчої активності школярів
Розділ 2. Методологічні аспекти розвитку творчої активності на уроках образотворчого мистецтва і в позаурочний час
2.1. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів на уроках образотворчого мистецтва в загальноосвітньому навчальному закладі
2.2. Система художньо-творчих вправ на уроках образотворчого мистецтва, які сприяють формуванню якостей творчо-активної особистості
Висновки
Використана література
Додатки
Висновок:
Теоретичний аналіз стану розробленості проблеми формування творчої активності особистості в педагогічної теорії показує, що вона вивчається з різних кутів зору як у загальнопедагогічному плані, так і з позицій виявлення дидактичних умов її рішення, в аспекті її виховної цінності, а також в інтересах науково-методичного забезпечення вирішення цієї педагогічної задачі стосовно до різних видів навчально-творчої діяльності школярів, які супроводжують або вивчення основ наук, або прилучення до сфери мистецтва.
Науково-методичне забезпечення вирішення тих чи інших актуальних педагогічних завдань формування творчої особистості повинно бути засновано, як це встановлено в методології педагогіки творчості, з опорою на діяльнісний підхід, що передбачає виявлення цілей, змісту, обґрунтування принципів і методів, форм організації, ефективних засобів і умов педагогічного управління відповідними процесами розвитку особистості школяра. У нашому випадку йдеться про науково обґрунтоване педагогічне управління процесом розвитку художньо-творчої активності школярів, тобто специфічним видом активності особистості, яка можлива завдяки особливій організації навчально-творчої діяльності на уроках мистецтва, насамперед музики та образотворчого мистецтва.
Важливо забезпечити на уроці сприятливу і доброзичливу атмосферу. Також уроки повинні бути різноманітні за динамічністю, відрізнятися за формами, методами, прийомами і засобами навчання, за спрямованістю на розвиток пізнавальної діяльності.
На заняттях з образотворчого мистецтва, що представляють собою, в основному, практичні заняття, без активного включення в роботу домогтися успішних і стійких результатів неможливо. Виходячи з цього, необхідно постійно привчати учнів до самостійної художньо-творчої діяльності. Цього можна домогтися самими різними методами, формами і засобами.
Розвиток художньо-творчого потенціалу учнів у процесі образотворчої діяльності є актуальною проблемою сучасної педагогічної науки. Застосування сучасних технологій дає змогу підвищити ефективність навчального процесу, сприяє формуванню в учнів своєрідного фундаменту для розвитку більш складних творчих якостей.
Системність способів освоєння мистецтва охоплює цілий спектр методів художньої освіти. Насамперед, це ознайомлення з матеріалами художніх творів, вивчення теорії та історії становлення та розвитку мистецтва, залучення та впровадження досвіду видатних митців, сприйняття мистецтва, його аналіз, а також творче відтворення суб’єктивного сприйняття у своїх працях. Поняття культуровідповідності орієнтує особистість на особистісно-художній розвиток, засвоєння різних форм і методів навчальної роботи; спонукає до усвідомлення важливості та значущості творів мистецтва, які є надбаннями культури. Розвиток естетичних смаків на прикладах художніх творів, усвідомлення естетичної цінності мистецтва в цілому виховує естетичну спрямованість особистості. Сприймаючи твори мистецтва, захоплюючись ними, оцінюючи їх, дитина зберігає свою неповторність та індивідуальність. Це стає можливим при порівнянні власних цінностей, власної життєвої поведінки з моральними позиціями, а також при порівнянні власних емоційних переживань із художніми оцінками митця.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com