перейти на сайт>>

Розвиток у дітей орієнтування на просторі

ID роботи: 1611
Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ 1. Розвиток просторових уявлень дітей дошкільного віку – базова компетентність гармонійного розвинутої особистості
1.1. Особливості просторової орієнтації у дітей дошкільного віку
1.2. Програмні вимоги по розділу “Орієнтування в просторі”
1.3. Методологічні аспекти розвитку орієнтування у просторі дітей дошкільного віку
Розділ ІІ. Експериментальне дослідження розвитку у дітей орієнтування на просторі
2.1. Організація та первинні результати експериментальної роботи
2.2. Проект розвитку орієнтування у просторі дітей дошкільного віку
2.3. Аналіз результатів проведеної роботи
Висновок
Список використаних джерел
Додаток



Висновок:

Розвиток просторових уявлень, спрямований на формування повноцінного сприйняття навколишньої дійсності, служить основою пізнання світу, першим ступенем якого є плотський досвід. Успішність розумового, фізичного, естетичного виховання в значній мірі залежить від рівня сенсорного розвитку дітей, тобто від того, наскільки абсолютно дитина чує, бачить, відчуває те, що оточує.
Дитина на кожному віковому етапі виявляється найбільш чутливою до тих або інших дій. В зв'язку з цим кожен віковий ступінь стає сприятливим для подальшого нервово-психічного розвитку і всебічного виховання дошкільника. Чим менше дитина, тим більше значення в його житті має плотський досвід. На етапі раннього дитинства ознайомлення з властивостями предметів грає визначальну роль.
Позитивним результатом освоєння даного проекту є:
розвиток розуміння просторових відносин між предметами, пов'язаних із засвоєнням багатьох приводів і говору (вгорі, внизу, справа, зліва, попереду, ззаду, над, під, за, в, на, між, навпроти і ін.)
усвідомлення просторових термінів і їх поява в активному словнику дитини удосконалює граматичну будову його усної мови, а згодом і письмовою
здібність до просторово-часової обробки інформації, що дозволить скласти розповідь по картині або серії картин, оволодіти листом, читанням, математичними операціями, розумінням умов завдань і так далі
хорошого орієнтування в просторі вимагають від дітей і вулиці великого міста з потоком рухомих машин, підземними переходами, де в цілях безпеки необхідно точно і своєчасно реагувати на швидкий темп вуличного життя, сигнали світлофора.
Аналіз результатів формуючого експерименту засвідчив відчутні позитивні зміни в просторовому розвитку дітей дошкільного віку, про що свідчать кількісні та якісні показники.
Успішний розвиток просторових уявлень можливий лише при створенні певних умов, що сприяють їх формуванню. Такими умовами є:
1. Фізичний і інтелектуальний розвиток дітей.
2. Створення обстановки, що визначає розвиток дитини.
3. Самостійне вирішення дитиною завдань, що вимагають максимальної напруги, коли дитина добирається до "стелі" своїх можливостей.
4. Надання дитині свободу у виборі діяльності, чергуванні справ, тривалість занять однією справою і так далі
5. Розумна доброзичлива допомога (а не підказка) дорослих.
6. Комфортна психологічна обстановка, заохочення дорослими прагнення дитини до творчості.
Можна запропонувати наступні заходи, направлені на ефективний розвиток орієнтування у просторі дошкільників:
Введення в програму дошкільного виховання спеціальних занять, направлених на розвиток просторових уявлень і мислення дітей.
Управління дорослими дитячою наочною і сюжетно-ролевою грою з метою розвитку в ній сенсорних еталонів у дітей.
Використання спеціальних ігор, що розвивають просторові уявлення дітей.
 Робота з батьками.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: