


Змiст:
Вступ
1. Сутність, приниципи та задачі планування маркетингу на підприємстві
2. Загальна характеристика фірми
3. Схема маркетингової діяльності фірми
4. Розробка плану маркетингу ТОВ „Спец-Комп”
Висновок
Використана література
Висновок:
У розвинутій ринковій економіці існує безліч типів підприємств, але на жодному з них не можна обійтися без маркетингової служби. Хоча економісти виділяють різні шляхи підвищення ефективності фірми, я концентрую увагу саме на службі маркетингу, на тім як фахівці цього відділу допомагають підприємцю підвищити ефективність, а отже, і прибутковість фірми.
Насамперед, маркетологи займаються дослідницькою роботою: дослідженням ринку, споживачів, товару, конкурентів. Деякі директори підприємств недооцінюють і навіть ігнорують дослідження маркетингу, що згодом прямим образом відбивається на фінансовому добробуті фірми. Хоча дослідження дорогі, не можна зменшувати їхню роль, тому що в майбутньому вони принесуть тільки прибуток: підприємство, особливо молоде, відчує себе впевненіше на новому ґрунті незасвоєного ринку. За допомогою досліджень можна вибрати найбільш оптимальний і прибутковий ринок, споживачів, спосіб реклами і т.д., і в такий спосіб маркетингові дослідження підвищують прибутковість підприємства.
Маркетингова політика підприємства є логічним продовженням досліджень. Маркетинг супроводжує товар на всьому шляху процесу створення, визначення ціни, стратегії збуту і просування.
Основною діяльністю фірми «Спец-Комп» є продаж та обслуговування техніки, надання інших послуг пов'язаних з використанням цієї техніки. Актуальність очевидна, в сучасному житті не обходиться без цієї техніки, і попит на неї стає дедалі поширеним. ТОВ "Спец-Комп" здійснює свою діяльність на основі Статуту та Установчого договору засновників, а також керуючись чинним законодавством України. Мережа внутрішніх і зовнішніх ринків збуту не дуже розвинута. Для визначення раціонального вкладення коштів та для досягнення основних цілей, а саме отримання прибутку була розроблена структурна схема бізнес-плану.
Виходячи з наведених матеріалів, можна впевнено сказати, що в сучасних умовах з поширенням комп'ютеризації послуги фірми будуть користуватися великим попитом як у юридичних осіб, так і у фізичних. Для фірми є важливим не зупинятись на досягнутому, а навпаки розширювати спектр послуг та збільшувати асортимент товарів, які користуються великим попитом, та шукати нові ринки, які допоможуть вивчити та освоїти маркетинг через науково-практичні дослідження ринку, сегментацію, гнучке реагування виробництва та збуту, планування тощо.
Навчитися правильно планувати діяльність свого підприємства - головна задача будь-якого економіста. І від того, як це буде зроблено, цілком залежить стратегія майбутнього розвитку підприємства. Тим більше що потрібно ще і враховувати особливості даного ринку, на якому, воно працює. Адже стратегія маркетингу (поводження на ринку офісної техніки) підрозділяється на стратегії у відношенні продукту (послуги) і стратегії у відношенні ринку. Напрямками стратегії маркетингу для оргтехніки та комплектуючих та послуг, пов'язаних з ними можуть бути наступні:
Підвищення якості споживчих властивостей товару (послуги).
Надійність виробу, його гарантія.
Престижність фірми і закріплення її як лідера в даному напрямку.
Продаж товару (послуг) із супутніми потрібними послугами.
Наявність новизни, що підвищує упізнавання продукту, поліпшує можливість використання і сприйняття, та підсилює ефективність і ін.
А основою цьому повинне бути чітко скоординоване і проведене маркетингове
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com