Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 300 грн.
Змiст:
ВСТУП……………………………………………………………………………3
РОЗДІЛ 1 РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ ТА СУЧАСНИЙ СТАН ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З НАРКОЗАЛЕЖНИМИ…………………………………………..6
1.1 Ступінь наукової розробки проблеми реабілітація у вітчизняних та зарубіжних дослідженнях……………………………………………………….6
1.2 Порівняльний аналіз сучасного стану та шляхів розв’язання проблеми реабілітація наркозалежних в Україні та за кордоном………………………18
РОЗДІЛ 2. СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ «КРОК ЗА КРОКОМ»……………25
1.Аналіз ситуації щодо проблеми насильства в сім’ї………………………….25
2. Паспорт проекту…………………………………………………………........26
3. Опис проекту………………………………………….………………….........27
4. Стандарти та теоретичні засади діяльності…………………………………29
5. Фінансування проекту……………………………………..…………….........30
6. Аналіз результатів проекту…………………………………..………..….......31
7. Подальші перспективи проекту…………………………...…………..……..32
8. Практичне значення проекту………………………………...……………….32
9. Пропозиції щодо оптимізації проекту……………………………………….33
ВИСНОВКИ………………………………………………………………..……34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………….……36
ДОДАТКИ……………………………………………………………………….42
Висновок:
1. Установлено, що в різноманітних наукових джерелах (філософських, соціологічних, медико-психологічних, педагогічних, зокрема із соціальної педагогіки), присвячених проблематиці повторного входження наркозалежної особи в соціальне середовище, висвітлюється необхідність розгляду цієї проблеми як міжгалузевої і як такої, що потребує уточнення в межах соціальної педагогіки.
2. Констатовано наявність практичного досвіду допомоги в розв’язанні проблеми наркозалежності в Україні, який через об’єктивні соціально- економічні й ментальні відмінності різних країн світу потребує розробки й удосконалення науково-теоретичних засад проблеми реабілітації наркозалежних. Недостатній рівень надання соціально-педагогічних послуг з реабілітації в Україні, перевага дій репресивного характеру щодо наркозалежних стали підґрунтям для розробки методичних засад соціально- педагогічної роботи з реабілітації та реабілітації наркозалежних.
3. Реабілітацію наркозалежних у соціально-педагогічному аспекті визначено як процес відновлення, збереження й розвитку соціально корисних зв’язків і відносин наркозалежної особи із соціальним середовищем, формування нових соціально схвалених моделей поведінки, норм і цінностей, позитивного соціального досвіду й суб’єктності з метою повноцінного функціонування в суспільстві. Наукова категорія „реабілітація наркозалежних” як провідна дефініція дослідження розглядається в понятійній тріаді „соціалізація – десоціалізація – реабілітація”, остання зумовлена двома іншими дефініціями, визначається ними й залежить від їх наявності.
4. Структурними складниками процесу реабілітації наркозалежних ми визначили реабілітацію, соціальну адаптацію та інтеграцію наркозалежних у суспільство; усі обґрунтовані складники в сукупності дозволяють досягти наркозалежній особистості самореалізації і створюють умови для повторного входження в соціальне середовище.
Технологічний компонент системи соціально-педагогічної роботи з реабілітації наркозалежних осіб у реабілітаційних центрах включає найбільш доцільні та ефективні технології, форми і методи з погляду мети й завдань реабілітації наркозалежних осіб, а також визначає етапність реалізації досліджуваної системи.
5. До найбільш ефективних сучасних соціально-педагогічних технологій реабілітації наркозалежних віднесено: технологію структурної профілактики, технологію соціальної допомоги та соціально-педагогічної підтримки наркозалежних і членів їх родин, технологію соціального супроводу сім’ї наркозалежного і співзалежних її членів, технології медіації, соціальної реабілітації та волонтерської діяльності.
6. У межах суб’єкт-об’єктного компонента схарактеризовано принципи діяльності, етичні норми, а також функції соціального педагога як координатора ресоціалізаційного процесу та інших суб’єктів реабілітації (соціальним працівникам центру, консультантам з хімічної залежності, стажерам, медичному персоналу, профільним фахівцям, інструктору з трудотерапії, методисту-організатору). Державні й недержавні організації, юридичні й фізичні особи також розглянуто в якості суб’єктів соціально- педагогічної роботи, які чинять певний ресоціалізувальний вплив на наркозалежних поза межами середовища реабілітації. Об’єктами в дослідженні є наркозалежні особи та співзалежні члени їхніх родин (батьки, чоловік або жінка наркозалежного, інколи – діти), які також потребують спеціально організованої соціально-педагогічної допомоги.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com