Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 120 грн.
Змiст:
Вступ
1. Загальна характеристика підприємства і умови переходу його в статус міжнародної компанії
2. Аналіз чинників адаптації підприємства до умов діяльності в іноземній державі
3. Розробка проекту організаційної структури міжнародної компанії
4. Вибір стилю менеджменту залежно від країни діяльності компанії
5. Кадрова політика міжнародної компанії
Висновок
Список використаних джерел
Висновок:
В результаті проведених досліджень стану кондитерської промисловості в цілому і окремо на підприємстві харчової промисловості ЗАТ «АВК» можна зробити висновок, що харчова промисловість, зокрема кондитерська галузь, в сучасних ринкових відносинах набули інтенсивного розвитку. Так, за останні роки спостерігається збільшення обсягів виробництва кондитерських виробів до 515 тис. т., що більше на 114 тис. т. В порівнянні з минулими роками. Значну роль у збільшенні виробництва і розширенні асортименту української кондитерської продукції зіграло різке збільшення обсягів експорту в Росію.
Кондитерська галузь з кожним роком стає все більш привабливою для іноземних інвесторів. Це означає не тільки вкладення іноземного капіталу в її розвиток, але й створення спільних підприємств, де у виробництві використовуватиметься українська сировина і де значну частину персоналу становитимуть українські фахівці.
Маркетингові дослідження показали, що на сьогоднішній день споживач може спостерігати великий обсяг асортименту кондитерських виробів. Це стало можливим завдяки технічним нововведенням, які проявляються у вигляді нових продуктів, технологій їхнього виготовлення, засобів виробництва.
Згідно статистичним даним обсяг виробництва вітчизняних кондитерських виробів в майбутньому буде зростати. З урахуванням імпорту-експорту на внутрішньому ринку буде реалізовано більше 420 тис. т. Кондитерської продукції. Також планується виробництво 700 тис. т. Солодощів з урахуванням експортних постачань.
Для подальшого розвитку підприємства важливим є збільшення обсягів виробництва, прибутків та рентабельності продукції. Одним із шляхів досягнення цієї мети є укріплення відносин із зарубіжними партнерами. Але на світовому ринку якість продукції є одним із визначальних факторів конкурентоспроможності. Тому для підвищення конкурентоспроможності існуючих виробів необхідно провести технологічну реконструкцію морально застарілого обладнання. Стратегічним рішенням в цьому є закупка італійської технологічної лінії по виробництву нового виду продукції - зефіру в шоколаді.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com