Тип роботи:
Об'єм: 56 стор.
Вартiсть: 170 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ І. Характеристика діяльності туристичного підприємства
1.1. Загальна характеристика туристичного підприємства
1.2. Організаційні основи діяльності туристичного підприємства
Висновки до розділу І
Розділ ІІ. Розробка інноваційного туристичного продукту туристичним підприємством
2.1. Оцінка туристичних можливостей Луганської області
2.2. Форма туру та схема маршруту
2.3. Характеристика пакету послуг
2.4. Програма туру
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру
2.6. Економічне обґрунтування розробленого туру
2.7. Конкурентні переваги туру
Висновки до розділу ІІ
Розділ III. Просування нового туристичного продукту
3.1. Позиціонування та просування нового туру
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка
Висновки до розділу ІІІ
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
Висновок:
Підводячи підсумки курсової роботи слід зазначити, що методична робота в екскурсійній установі є комплексом заходів, що постійно проводяться, діяльністю певної групи працівників, спрямованою на виконання конкретних завдань: розробку нових екскурсій, забезпечення їх глибокого змісту, найбільш досконалої методики і техніки проведення.
Система екскурсійно-методичної роботи в туристичній фірмі «Наші мандри» включає діяльність ряду ланок.
При цьому на кожному етапі розробки туристичного маршруту виконуються певні завдання.
Так, у процесі проектування нового туристичного маршруту «Старобільський степ» туристична фірма «Наші мандри» укладає договори з постачальниками послуг: транспортними та страховими компаніями, готелем «Айдар» та розташованим на його території рестораном. Також підбирається кваліфікований персонал – гіди-екскурсоводи та аніматори. У процесі розробки маршруту та програми туру максимально враховується зручність маршруту та потреби туристів, вивчаються усі цікаві об’єкти, які можуть привернути їхню увагу. Саме тому під час екскурсійної програми туристам, крім оглядової екскурсії по м. Старобільську, пропонується відвідати наступні пам’ятники історії і культури: Заказник їм.Юницького, Деркульський конезавод, Святотроїцька церква.
Важливою складовою будь-якого туристичного маршруту є його економічне обґрунтування. Тому з метою визначення доцільності впровадження даного маршруту був проведений розрахунок вартості туру на одну людину (2535 грн.), при цьому загальна вартість для групи буде складати 70980 грн., а при умові повного «завантаження» (6 груп на місяць) прибуток турфірми «Наші мандри» складе 85176 грн., що свідчить про високу економічну ефективність розробленого маршруту.
Серед основних конкурентних переваг туристичного маршруту «Старобільський степ» можна виділити наступні: інноваційність та своєчасність; кваліфікація персоналу; гнучка цінова політика.
Не менш важливим є просування туристичного маршруту та його реклама. З метою просування туру «Старобільський степ» турфірма «Наші мандри» залучає до співпраці ПП «Пілігрим» у якості посередника. Цей вибір обґрунтовано тим, що ПП «Пілігрим» працює на основі прямих контрактів з клієнтами, яким продають інклюзив-тури, а так само послуги компаній з пасажирських перевезень, готелів та інших підприємств туристського обслуговування, агентами яких є. У даному випадку джерелом доходу для ПП «Пілігрим» є комісійна винагорода за продажі.
У процесі рекламування розробленого туру керівництво турфірми «Наші мандри» вирішило відмовитися від традиційних рекламних засобів та зробити акцент на методі прямих продаж та оголошеннях в мережі Інтернет, а також створенні інформаційних сторінок у соціальних мережах.
Отже, у процесі планування нового туристичного маршруту тур фірмою «Наші мандри» було враховано всі основні аспекти діяльності з розроблення та впровадження нового туру «Старобільський степ».
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com