Тип роботи:
Об'єм: 51 стор.
Вартiсть: 170 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ І. Характеристика діяльності туристичного підприємства
1.1. Загальна характеристика туристичного підприємства
1.2. Організаційні основи діяльності туристичного підприємства
Висновки до розділу І
Розділ ІІ. Розробка інноваційного туристичного продукту туристичним підприємством
2.1. Оцінка туристичних можливостей території (регіону, туристичного центру)
2.2. Форма туру та схема маршруту
2.3. Пакет послуг
2.4. Програма туру
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру
2.6. Економічне обґрунтування розробленого туру
2.7. Конкурентні переваги туру
Висновки до розділу ІІ
Розділ III. Просування нового туристичного продукту
3.1. Позиціонування та просування нового туру
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка
Висновки до розділу ІІІ
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
Висновок:
Метою більшості турфірм є ведення прибуткового і тривалого бізнесу. Для досягнення даної мети компаніям необхідно проводити той товар або послугу, який задовольняв би потреби потенційних покупців і тим самим забезпечував би збільшення бізнесу. Планування турпродукту – це важливий компонент в розвитку прибуткового і тривалого бізнесу.
Таким чином, можна зробити висновок, що туристський продукт – це:
1. Право на тур, призначене для реалізації туристові;
2. Економічна категорія, що включає:
a) тури, об’єднані їх доцільністю (пізнавальні і оздоровчі);
б) туристсько-екскурсійні послуги (розміщення, харчування, транспортні послуги);
в) товари туристсько-сувенірного призначення (карти, листівки, сувеніри)
Турист, реалізовуючи власні грошові кошти в обмін на туристський продукт, задовольняє свої потреби в матеріальних і духовних благах.
Туристський продукт – це будь-яка послуга, що задовольняє потреби туристів під час подорожей і підлягає оплаті їх з боку. Насправді турист набуває не продукту як такий, що має певний набір властивостей, а його здатність задовольнити якусь потребу. Отже, для туристського підприємства величезне значення має надання і розповсюдження не властивостей свого продукту, а реальної користі і вигоди від нього для свого клієнта.
У процесі написання курсової роботи було розроблену програму туристичного маршруту При розробці турпродукту «Історія Старобільська його святині». Функції організатора і творця комплексного туристичного продукту здійснено на прикладі ТОВ ТА «VERANO».
У першому розділі була надана загальна характеристика туристичного підприємства та розглянуто організаційні основи його діяльності.
Другий розділ присвячено розробці інноваційного туристичного продукту туристичним підприємством. У ході даної роботи була надана оцінка туристичних можливостей території (регіону, туристичного центру), розроблені форма туру та схема маршруту, пакет послуг, сформована програма туру, розглянуто організаційно-технічне забезпечення туру, проведено економічне обґрунтування розробленого туру та розглянуто його конкурентні переваги.
Можна сказати, що створення і просування туру за привабливою ціною, «завоювання» популярності і якісності послуг, що надаються, з метою отримання позитивного економічного результату – головне завдання діяльності туристської фірми.
У третьому розділі розглянуто особливості просування нового туристичного продукту. Зокрема, визначені напрямки позиціонування та просування нового туру, а також особливості рекламної підтримки.
Результатами діяльності туристичної фірми є: прибутковість, попит і пропозиція даного туристського продукту на ринку, надійність, якісність послуг, співпраця з іншими підприємствами туристичної індустрії.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com