перейти на сайт>>

Розробка туру “Історія Старобільська його святині”

ID роботи: 7711
Тип роботи:
Об'єм: 51 стор.
Вартiсть: 170 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ І. Характеристика діяльності туристичного підприємства

1.1. Загальна характеристика туристичного підприємства

1.2. Організаційні основи діяльності туристичного підприємства

Висновки до розділу І

Розділ ІІ. Розробка інноваційного туристичного продукту туристичним підприємством

2.1. Оцінка туристичних можливостей території (регіону, туристичного центру)

2.2. Форма туру та схема маршруту

2.3. Пакет послуг

2.4. Програма туру

2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру

2.6. Економічне обґрунтування розробленого туру

2.7. Конкурентні переваги туру

Висновки до розділу ІІ

Розділ III. Просування нового туристичного продукту

3.1. Позиціонування та просування нового туру

3.2. Рекламно-інформаційна підтримка

Висновки до розділу ІІІ

Висновки

Список використаних джерел

Додатки



Висновок:

Метою більшості турфірм є ведення прибуткового і тривалого бізнесу. Для досягнення даної мети компаніям необхідно проводити той товар або послугу, який задовольняв би потреби потенційних покупців і тим самим забезпечував би збільшення бізнесу. Планування турпродукту – це  важливий компонент в розвитку прибуткового і тривалого бізнесу.

Таким чином, можна зробити висновок, що туристський продукт – це:

1. Право на тур, призначене для реалізації туристові;

2. Економічна категорія, що включає:

a) тури, об’єднані їх доцільністю (пізнавальні і оздоровчі);

б) туристсько-екскурсійні послуги (розміщення, харчування, транспортні послуги);

в) товари туристсько-сувенірного призначення (карти, листівки, сувеніри)

Турист, реалізовуючи власні грошові кошти в обмін на туристський продукт, задовольняє свої потреби в матеріальних і духовних благах.

Туристський продукт – це будь-яка послуга, що задовольняє потреби туристів під час подорожей і підлягає оплаті їх з боку. Насправді турист набуває не продукту як такий, що має певний набір властивостей, а його здатність задовольнити якусь потребу. Отже, для туристського підприємства величезне значення має надання і розповсюдження не властивостей свого продукту, а реальної користі і вигоди від нього для свого клієнта.

У процесі написання курсової роботи було розроблену програму туристичного маршруту При розробці турпродукту «Історія Старобільська його святині». Функції  організатора і творця комплексного туристичного продукту здійснено на прикладі  ТОВ ТА «VERANO».

У першому розділі була надана загальна характеристика туристичного підприємства      та розглянуто організаційні основи його діяльності.

Другий розділ присвячено розробці інноваційного туристичного продукту туристичним підприємством. У ході даної роботи була надана оцінка туристичних можливостей території (регіону, туристичного центру), розроблені форма туру та схема маршруту, пакет послуг, сформована програма туру, розглянуто організаційно-технічне забезпечення туру, проведено економічне обґрунтування розробленого туру та розглянуто його конкурентні переваги.

Можна сказати, що створення і просування туру за привабливою ціною, «завоювання» популярності і якісності послуг, що надаються, з метою отримання позитивного економічного результату – головне завдання діяльності туристської фірми.

У третьому розділі розглянуто особливості просування нового туристичного продукту. Зокрема, визначені напрямки позиціонування та просування нового туру, а також особливості рекламної підтримки.

Результатами діяльності туристичної фірми є: прибутковість, попит і пропозиція даного туристського продукту на ринку, надійність, якісність послуг, співпраця з іншими підприємствами туристичної індустрії.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: