


Змiст:
ВСТУП |
РОЗДІЛ І. ЗНАЧЕННЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДЛЯ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ |
1.1 Взаємозв’язок фізичної та розумової діяльності |
1.2 Розумова та фізична працездатність та їх динаміка на протязі учбового дня |
1.3 Вплив занять фізичними вправами на розумову працездатність школярів |
РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ |
2.1 Методи дослідження |
2.2 Організація дослідження |
РОЗДІЛ ІІІ. ДИНАМІКА РОЗУМОВОЇ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ШКОЛЯРІВ ПІД ВПЛИВОМ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ |
3.1 Дослідження розумової працездатності школярів |
3.2 Розробка комплексу фізичних вправ для підтримання розумової працездатності школярів на протязі учбового дня |
3.3 Аналіз динаміки розумової працездатності школярів за умови використання комплексу фізичних вправ |
ВИСНОВКИ |
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ |
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com