перейти на сайт>>

Роль дидактичних ігор природознавчого змісту у всебічному розвитку дошкільників

ID роботи: 1523
Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Вступ
Дидактична гра, як важливий засіб всебічного розвитку дошкільників
1.1. Поняття дидактичної гри та її значення у розвитку дошкільника
1.2. Використання різних видів ігор в вихованні дітей
1.3. Роль дидактичних ігор природничого змісту у закріпленні та систематизації знань дітей дошкільного віку про рослинний світ
2. Експериментальне дослідження ефективності використання дидактичних ігор природознавчого змісту у всебічному розвитку дошкільників
2.1. Характеристика бази та методики дослідження
2.3 Аналіз ефективності використання дидактичних ігор природознавчого змісту у процесі виховання дошкільників
Висновок
Література
Додатки



Висновок:

У даній курсові роботі було розкрито роль дидактичних ігор природничого змісту у закріпленні та систематизації знань дітей про рослинний світ. Було розглянуто умови, необхідні для ефективного використання дидактичних ігор з метою закріплення та систематизації знань дітей старшого дошкільного віку про рослинний світ та дослідження педагогів з цього питання.
На етапі дошкільного дитинства складається початкове відчуття навколишнього світу: дитина отримує емоційне враження про природу, накопичує уявлення про різні форми життя. Таким чином, вже в цей період формуються першооснови екологічного мислення, свідомості, екологічної культури. Але тільки за однієї умови - якщо дорослі, що виховують дитину, самі володіють екологічною культурою: розуміють загальні для всіх людей проблеми і турбуються по їх приводу, показують маленькій людині прекрасний мир природи, допомагають налагодити взаємини з ним.
У роботі з дошкільниками по їх екологічному вихованню повинен бути використаний інтегрований підхід, що припускає взаємозв'язок дослідницької діяльності, музики, образотворчої діяльності, фізичної культури, гри, театральної діяльності, літератури, моделювання, проглядання телепередач, екскурсій, а також організації самостійної діяльності дітей, тобто екологізацію різних видів діяльності дитини.
Робота з дітьми припускає співпрацю, співтворчість педагога і дитини і виключала авторитарну модель навчання. Заняття повинні будуватися з урахуванням наочно-дієвого і наочно-образного сприйняття дитиною навколишнього світу і повинні бути направлені на формування екологічних знань (знання про світ тварин; знання про рослинний світ; знання про неживу природу; знання про часи року).
Використання дидактичних ігор природознавчого змісту у процесі виховання дітей повинен носити не випадковий, а спеціально організований характер. Тільки тоді педагог може досягти добрих результатів.
Педагогічний експеримент, проведений нами відповідно до мети дослідження і гіпотези, проходив в три етапи: констатуючий, формуючий і контрольний.
В ході констатуючого експерименту ми визначили критерії рівня екологічних знань, підібрали діагностичний матеріал і устаткування і провели діагностику дітей експериментальної і контрольної груп. Діагностика проводилася з урахуванням вікових особливостей дошкільників.
На підставі отриманих в ході констатуючого експерименту результатів, а також аналізу і узагальнення психолого-педагогічної і науково-методичної літератури, нами була збудована програма дій із збагачення екологічних знань дошкільників експериментальної групи в процесі використання дидактичних ігор природознавчого змісту. Використання дидактичних ігор передбачалося у всіх видах діяльності дітей: заняттях, праці в природі, спостереженнях, екскурсіях і так далі
Для визначення ефективності виконаної роботи в ході формуючого експерименту нами був проведений контрольний експеримент.
Аналіз результатів діагностики у дітей експериментальної і контрольної груп в контрольному експерименті показав, що рівень сформованості екологічних знань підвищився в обох групах, проте динаміка його підвищення в експериментальній групі була вища.
Це дозволило зробити висновок, що гіпотеза про те, що цілеспрямована робота по екологічному вихованню дітей проходитиме успішно, якщо в процесі даного виховання використовуватимуться дидактичні ігри природознавчого змісту, підтвердилася.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: