


Змiст:
Введение
Глава 1. СМИ как фактор формирования гендерных стереотипов
1.1. Понятие и особенности формирования гендерных стереотипов
1.2. Роль журналистики в формировании стереотипов
Глава 2. Особенности конструирования гендерных стереотипов современными СМИ
2.1. Особенности отражения гендерных отношений в современных средствах массовой информации посредством стереотипов
2.3. Анализ влияния СМИ на формирование гендерных стереотипов
Заключение
Литература
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com