


Змiст:
Вступ
1. Теоретичні аспекти проблеми організації фізичного виховання дошкільники в сім’ї
1.1. Завдання фізичного виховання дітей дошкільного віку
1.2. Роль сім'ї у фізичному вихованні дітей
1.3. Фізичне виховання дітей дошкільного віку у сім’ї як психолого-педагогічна проблема
2. Експериментальне дослідження ефективності співпраці з батьками у процесі виховання дитини дошкільного віку
2.1 Організація та методика дослідження
2.2. Формуючий етап: організація занять у «Школі молодих батьків»
2.3 Дослідження ефективності організації процесу фізичної підготовки
Висновок
Література
Додатки
Висновок:
Аналіз науково-методичної літератури виявив, що рівень фізичної підготовленості, основними компонентами якої є сила, швидкість, витривалість, спритність і гнучкість, значною мірою визначає стан фізичного і психічного здоров’я дітей.
Розглядаючи зміст фізичного виховання дітей дошкільного віку наука та практика свідчать, що у цьому процесі значна увага повинна приділятися фізичній підготовці, яка спрямована на розвиток сили, витривалості, швидкості, спритності, гнучкості.
Отже, для підвищення ролі і відповідальності педагогічних колективів дошкільних навчальних закладів та батьків з фізичного виховання дітей, у виконанні ними завдань фізичного виховання дітей дошкільного віку необхідно наступне:
− створити у кожному дошкільному навчальному закладі відповідні умови для залучення кожного члена педагогічного колективу у роботу з батьками вихованців;
− підвищити роль інструкторів з фізичного виховання з проведення різних форм роботи з батьками із фізичного виховання дітей. Однією з таких форм повинна стати організація ”Батьківської школи”;
− для ефективного і якісного виконання різних форм роботи з батьками із фізичного виховання дітей, необхідно підвищення фізкультурного рівня знань, практичних умінь і навичок педагогічних працівників. (Одним зі шляхів, як показало дослідження, є організація роботи навчально-методичних семінарів для інструкторів з фізичного виховання і вихователів груп);
− з метою покращення процесу фізичного виховання дітей, узагальнення і впровадження в практику передових форм з фізичного виховання у роботі з батьками, потрібні спільні зусилля педагогічного колективу дошкільного навчального закладу і сім’ї.
Виходячи з нашого дослідження, удосконалення форм і методів ефективної роботи з батьками із фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку у сім’ї полягає в підвищенні самостійності і активності батьків, що досягається широким застосуванням активних методів самоуправління з опорою на весь педагогічний колектив.
Порівняльний аналіз результатів апробації даних контрольних і експериментальних груп свідчить про збільшення кількості дітей експериментальної групи з вищим за середній і високим рівнем фізичної підготовки до 25-30%. Проведений педагогічний експеримент свідчать про ефективність залучення батьків до фізичного виховання дітей дошкільного віку.
В результаті аналізу показників фізичної підготовленості дітей 5-6 років відмічено за всіма здібностям підвищення в експериментальній групі у порівнянні з контрольною.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com