Тип роботи:
Об'єм: 29 стор.
Вартiсть: 70 грн.
Змiст:
Вступ
1. Заголовковий коплекс сучасних друкованих ЗМІ: поняття, елементи та функції
1.1. Поняття заголовкового комплексу друкованого ЗМІ та його елементи
.2. Роль та функції заголовкового комплексу
Розділ 2. Види та ігрове кодування заголовкового комплексу в сучасних друкованих ЗМІ
2.1. Класифікація заголовкових комплексів друкованих ЗМІ
2.3. Ігрове кодування заголовкового комплексу
Висновок
Список використаних джерел
Висновок:
У даній курсовій роботі ми постаралися розглянути місце заголовного комплексу у сучасній газеті.
Газета – це періодичне видання, що виходить від кількох разів на день до кількох разів на рік. Оперативно висвітлює суспільно-політичні, громадсько-культурні, науково-літературні, економічні злободенні події та факти, порушує важливі життєві проблеми. Це один з основних засобів масового інформування і пропаганди, який формує громадську думку.
Найголовнішими засобами формуванні іміджу газети є візуальні – дизайнерські прийоми – до яких входить розміщення та виділення заголовків.
Саме з заголовка починається ознайомлення читача з виданням, він «репрезентує твір». Заголовкові комплекси свідчать не тільки, про що йдеться у тексті, а й про концепцію всього видання, його аудиторію. Тому заголовки є важливими чинниками у формуванні іміджу друкованого видання.
Частини заголовкового ансамблю – знаки текстів – допомагають скласти перший, найзагальніший прогноз про зміст публікації. Саме прочитання заголовків визначає конфігурацію тексту номера газети. Журналісти, природно, прагнуть звернути увагу своєї аудиторії на заголовки. При цьому має силу така роль заголовків як рекламно-експресивна. Назви матеріалів мають бути цікавими, в міру інтригуючими, привертати увагу
В газетній публіцистиці заголовку приділяється багато уваги, оскільки читач в першу чергу, як правило, проглядає назви статей та повідомлень, і тільки потім починає читати текст з тим заголовком, що його зацікавив. Для того щоб «зачепити» читача тобто привернути увагу, використовують яскраві, експресивні, ігрові – мотивуючі заголовки. В такий спосіб автор публікації прагне «завоювати» реципієнта, привернути його увагу, затримати її і досягти прочитання всього матеріалу.
Заголовок – не просто засіб для позначення тема матеріалу. Хороший заголовок є предметом стилістичного мистецтва. За допомогою заголовків можна позначить тему, ідею, дати характеристику героя, події, явища, виразити авторське відношення до теми матеріалу.
Яскраві виразні заголовки, в яких присутній динамізм і експресія, завжди привертають увагу аудиторії. Емоційно забарвлені слова, обороти фразеологізмів додають сучасним заголовкам елемент тієї самої експресії, яка так бракувало заголовкам часів радянського друку. А.А. Тертичний затверджує: «Робота із заголовком не може бути механічною. Вона завжди – важкий творчий пошук. І не тільки розуму, але і душі. Саме те, що називається душею людини, перш за все виявляється в етичній стороні його дії, його творчості».
Безперечно, заголовок у тексті виступає однією з найсуттєвіших ознак, він є авторським концептом і конденсатом усього змісту. Заголовок співвідноситься з семантикою тексту, він є домінантою, яка утворює в публіцистичному творі смислову та емоційну єдність. Тому є всі підстави стверджувати, що заголовок актуалізує всі типи текстової інформації, він є водночас дзеркалом та завісою змісту тексту.
Поза сумнівом, що не тільки структура заголовного комплексу, але і атрибути заголовка міняються з часом. Він, якщо можна так виразитися, пристосовується до проявів дійсності, відображає процеси і закони, по яких існує і розвивається суспільство. А оскільки будь-який заголовковий комплекс реалізує ті або інші завдання, то перш за все треба спробувати позначити ці завдання.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com