перейти на сайт>>

Рухлива гра як засіб розвитку творчої уяви у дітей старшого дошкільного віку

ID роботи: 1732
Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ 1. Значення рухливих ігор у розвитку дитини
1.1. Особливості гри як засобу всебічного розвитку дитини
1.2. Поняття та функції рухливої гри
1.3. Загальні правила проведення рухливої гри
2. Роль рухливих ігор у процесі формування творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку
2.1. Розвиток творчості в рухомих іграх
2.2. Розвиток рухової творчості в рухомій грі у дошкільників
2.3. Українські народні рухливі ігри як засіб виховання дітей старшого дошкільного віку
Розділ 3. Аналіз і проведення дослідно-кспериментальної роботи з проблеми дослідження
3.1 Підготовка і проведення педагогічного експерименту
3.2 Аналіз результатів дослідження
Групи
Висновки
Література



Висновок:

Таким чином, в кожній рухомій грі творчість є обов'язковим компонентом. Цілеспрямоване, методично-продумане керівництво рухомою грою значно удосконалює, активізує творчу діяльність дітей, піднімаючи її на вищий соціальний рівень. Тому методика керівництва ігровою діяльністю припускає провідну роль педагога, який направляє і формує творчу діяльність.
Розвиток рухової творчості формує допитливий розум дитини, заряджає його веселістю, радістю, формує прагнення бути здоровим і міцним, готовим до вирішення складних завдань. Отже, в розвитку творчої активності дітей важливе місце відводиться емоційно-образній методиці керівництва вихователя. Розширюючи руховий досвід дітей, впливаючи образним словом на уяву, вихователь стимулює і направляє творчо-виконавчу діяльність кожної дитини.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: