Тип роботи:
Об'єм: 31 стор.
Вартiсть: 120 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ І. Інформаційно-рекламні видання України: поняття та історичний розвиток
1.1. Інформаційно-рекламні видання та їх класифікація
1.2. Розвиток інформаційно-рекламних видань України
Розділ ІІ. Різновиди перших інформаційно-рекламних видань України та їх характеристика
2.1. Види перших інформаційно-рекламних видань України
2.2. Типи рекламних звернень у інформаційно-рекламних видання ХІХ – початку ХХ ст.
Висновок
Література
Висновок:
Рекламна справа має тривалу історію й оригінальні джерела. Чимало сучасних брендів мають довге життя, міцні традиції і довіру споживачів. Деякі з сучасних форм реклами насправді виявляються повторенням уже відомих версій столітньої давнини, але із залученням нових технологій.
Українська реклама в різні періоди свого розвитку пережила колосальні зміни і розвинулася від первинної своєї форми - протореклами - до рівня сучасної рекламної індустрії.
Цікавою сторінкою в історії журналістики є типологічна картина функціонування різнорідних періодичних і продовжуваних видань. Важлива ніша тут належить і рекламно-довідковій пресі, що почала формуватися на півдні Росії ще на початку ХІХ ст.
Аналіз інформаційно-рекламної преси дає змогу констатувати, що зазначена періодика виборола собі особливу нішу в загальній системі періодичних видань. Перші інформаційно-рекламні видання дозволяли подавати широку довідкову інформацію (передусім культурно-освітнього, лікувального, торговельного, сільськогосподарського характеру), друкувати рекламні оголошення різного ґатунку, що служили орієнтиром у морі пропозицій.
Перші інформаційно-рекламні видання ставили перед собою мету сприяти «значним прибуткам торговців, які вміють звернути на себе увагу публіки», побороти конкурентів. Тому видання, що використовували різноманітні жанрові форми, тільки вигравали на загальному тлі, а поява і використання віршованої форми реклами сприяла залученню більшої кількості клієнтів.
Поряд з оригінальними оголошеннями у виданнях було багато і звичайної рекламної інформації, стандартних повідомлень про надання тих чи інших послуг, продукцію книжкових, промислових і мануфактурних магазинів. Але за емоційною насиченістю та гумором віршовані рядки завжди привертали увагу читачів. Недосконалість віршованої форми поступалася привабливості та емоційності викладу.
Розвиток рекламних оголошень спричинив поступове наповнення новими інформаційними, емоційно-експресивними чи навчально-прагматичними подробицями, які давали поштовх до появи розгорнутого рекламного оголошення, що згодом набуло рис так званих «життєвих історій». їх завдання - закріпити довіру читача до рекламної інформації. Пізніше «історії» перетворилися у «консультацію спеціаліста».
Історія інформаційно-рекламної преси містить чимало таємниць, які варто досліджувати і в майбутньому: чи йдеться тут про текстові чи зображальні елементи, цінову політику подання оголошень і довідок та економічно-комерційне підґрунтя функціонування газет і журналів, знаходження нової інформації про підприємства та їхню продукцію або ж способи рекламування товарів.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com