перейти на сайт>>

Семантичнi,синтаксичнi и прагматичнi особливостi туристичних текстiв рекламного характеру в англійської мовi.

ID роботи: 5716
Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Туристична реклама та її роль у англійському рекламному дискурсі

1.1. Поняття та особливості тексту рекламного типу

1.2. Специфічні особливості англійських рекламних текстів туристичної сфери

Розділ ІІ. Характеристика Семантичних, синтаксичних та прагматичних особливостей  туристичних текстiв рекламного характеру в англійській мові

2.1. Семантичні особливості англійських туристичних рекламних текстів

2.2. Синтаксис рекламного оголошенняяк засіб реалізації основних функцій туристичної реклами

2.3. Прагматичний аспект рекламного тексту на прикладі  туристичних рекламних текстів

Висновок

Література



Висновок:

Мова реклами займає особливе місце серед тих функціонально-стильових утворень, які відносяться до масової інформації, об'єднані масовою комунікацією. Це особливе становище мови реклами обумовлено специфічністю самої рекламної діяльності.  Рекламна діяльність передбачає, з одного боку, заняття рекламою як сферою бізнесу, спрямованого на створення рекламної продукції. З іншого боку, реклама - «готовий продукт», що представляє собою багаторівневий текст, втілений в засобах масової інформації або іншим способом.

Туристична реклама відноситься до числа найбільш поширених та впливових видів рекламної діяльності. Вона є одним з найважливіших засобів здійснення зв'язку між виробником і споживачем туристських послуг.

Текст туристичної реклами - своєрідна проекція загальноприйнятих в рекламних текстах принципів побудови і функціонування термінів туризму як особливого продукту, що відноситься до послуг в соціально-культурній сфері.

Рекламні тексти туристичної спрямованості мають характеристики, які базуються на двох основних складових.   

 По-перше, належність цих текстів до реклами, відповідно, туристичні тексти, як різновид - це варіант реалізації загальноприйнятих функцій, які має реклама в цілому як механізм для вирішення конкретних завдань. Це в першу чергу економічна, соціальна, ідеологічна та естетико-просвітницька функції

 По-друге, туристична специфіка, яка в значній мірі визначається і випливає з особливостей туризму як продукту, що відноситься до послуг в соціально-культурній сфері. Послуги як продукт споживання відрізняються від звичайних товарів сфери матеріального виробництва. До основних ознак туристичної послуги відносять: невідчутність, нерозривність виробництва і споживання, мінливість якості.

Ці вимоги і ознаки визначають різноманітність мовних, структурних і композиційних характеристик туристичних текстів.

Особливості текстів туристичної реклами визначаються їх приналежністю до тієї чи іншої групи текстів. Виділяють  наступні моделі організації текстів реклами у сфері туризму: перерахування, деталізація, оповідання, виразність, барвистість, образність, рекомендація, порада, вказівка​​, винятковість і звернення.

Отже, в рекламному дискурсі туристичних компаній широко використовуються лексичні одиниці, які належать до групи спеціалізованої тематичної лексики із галузі туризму, послуги якої є предметом реклами.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: