перейти на сайт>>

Система показників рентабельності підприємства і методи їх оцінки

ID роботи: 9013
Тип роботи:
Об'єм: 55 стор.
Вартiсть: 150 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Теоретичні основи економічного дослідження фінансового стану підприємства та пошуку шляхів покращення дохідності (рентабельності) підприємства

1.1. Основні напрямки, завдання, інформаційна база та методи аналізу дохідності (рентабельності) підприємства

1.2. Фактори впливу на стан об’єкту дослідження

1.3. Характеристика та методологія визначення основних показників дохідності (рентабельності) підприємства

Розділ 2. Аналіз оцінки дохідності (рентабельності) підприємства

2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства

2.2 Аналіз дохідності підприємства

2.3 Оцінка рентабельності

2.4 Оцінка впливу рентабельності на фінансовий стан підприємства

Розділ 3. Шляхи покращення дохідності (рентабельності) підприємства

Висновки та пропозиції

Література

Додатки



Висновок:

Отже, рентабельність – це якісний вартісний показник, що характеризує рівень віддачі витрат або міру використання наявних ресурсів у процесі виробництва і реалізації товарів, робіт і послуг.

Аналіз рентабельності підприємства дозволяє визначити ефективність вкладення коштів у підприємство та раціональність їхнього використання.

Основні показники рентабельності підприємства: рентабельність продаж, рентабельність активів, рентабельність власного капіталу, рентабельність інвестицій, рентабельність продукції.

Різноманітність показників рентабельності зумовлює, у свою чергу, різноманітність методик аналізу рентабельності і, відповідно, визначає альтернативність пошуку шляхів її підвищення.

При аналізі шляхів підвищення рентабельності важливо розрізняти вплив зовнішніх та внутрішніх факторів. Такі показники, як ціна продукту і ресурсу, обсяг використовуваних ресурсів та обсяг виробництва продукції, прибутку від         реалізації         та      рентабельності (доходності) продаж, знаходяться між собою у тісному функціональному зв’язку.

У другому розділі курсової  роботи було досліджено підприємство ТОВ «KormPLus». Основною метою підприємства є виробництво та реалізація комбікормової продукції з метою одержання максимального прибутку.

За період аналізу діяльності ТОВ «KormPLus» із 2013 по 2015 рр. спостерігається збільшення доходу (виручки) від реалізації продукції на 117,43 %, промисловий персонал збільшився на 58,67 %, продуктивність праці зросла на 37,04 %.

Виявлені під час аналізу результативності діяльності    ТОВ «KormPLus» негативні фактори (перевищення темпів росту собівартості над темпами росту реалізації продукції, зниження фондовіддачі, незначний темп росту продуктивності праці над зростанням заробітної плати, неефективне використання робочого часу) дозволили визначити напрямки підвищення результативності діяльності даного підприємства. Комплекс заходів підвищення рівня рентабельності ТОВ «KormPLus» включає: підвищення використання діючих виробничих потужностей, а саме підвищення ефективності певних прийомів побудови технологічного процесу; підвищення ефективності використання діючих виробничих потужностей за рахунок зміни режимів виробництва, застосування технології  на досягнення максимального виробітку продукції, зміну мікрокомпонентів у виробництві комбікормів, підвищення використання обладнання, зменшення встановленого циклу змішування, поліпшення якості виготовляємого продукту, удосконалення організації виробництва, підвищення ефективності проведення фінансової політики підприємства.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: