перейти на сайт>>

СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ З АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ ВИМУШЕНО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ ДО НОВИХ УМОВ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

ID роботи: 10351
Тип роботи: Дипломная
Об'єм: 107 стор.
Вартiсть: 300 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ ВИМУШЕНО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ ДО НОВИХ УМОВ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

1.1. Сучасні підходи до дослідження проблеми соціальної адаптації

1. 2. Характеристика основних напрямів соціально-педагогічної роботи з дітьми внутрішньо переміщених осіб

Висновки до першого розділу

РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ, РОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРОГРАМИ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ ВИМУШЕНО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ ДО НОВИХ УМОВ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

2. 1. Теоретичне обґрунтування та розробка комплексної програми адаптації дітей вимушено переміщених осіб до нових умов в закладі загальної середньої освіти

2. 2. Упровадження та аналіз ефективності експериментальної комплексної програми адаптації дітей вимушено переміщених осіб до нових умов в закладі загальної середньої освіти

Висновки до розділу 2

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ



Висновок:
Таким чином, у процесі написання магістерської роботи була досягнута її мета, а саме вивчені теоретичні та практичні аспекти соціально-педагогічної діяльності з адаптації дітей вимушено переміщених осіб до нових умов в закладі загальної середньої освіти та вирішені основні завдання, які були поставлені на початку дослідження: Охарактеризовані сучасні підходи до дослідження проблеми соціальної адаптації дітей-мігрантів у вітчизняній та зарубіжній літературі. Дослідники відмічають, що попадання особистості в інше середовище неминуче призводить до необхідності соціокультурної адаптації. Проблема адаптації в останні десятиліття ставиться і досліджується в роботах зарубіжних і вітчизняних фахівців. У цих дослідженнях вивчаються проблеми адаптації та основні фактори, що сприяють і перешкоджають адаптації мігрантів до іншокультурного середовища, а також ведеться пошук адекватних шляхів і способів соціокультурної адаптації мігрантів. Визначені проблеми соціальної адаптації дітей вимушено переміщених осіб. Відмічається, що серед внутрішньо переміщених осіб значна частина – це діти, які є особливо вразливі і потребують соціально-педагогічної підтримки в адаптації до нових умов поселення, налагодження нових товариських контактів. Спосіб адаптації залежить від індивідуальних особливостей, здібностей, виховання і можливостей людини. Неможливість адаптуватися, незнання норм поведінки призводить до того, що дитина дитина не буде прийнята групою та не зможе самоствердитися як член дитячого  колективу. Контакт дітей вимушених переселенців з однокласниками може ускладнюватися через неможливість спілкування українською мовою, незнання правил поведінки,  що породжує конфлікти, неприязне ставлення тощо. Діти-переселенці часто стикаються з цілим комплексом проблем: недостатня розвиненість навичок спілкування, труднощі засвоєння шкільної програми, занижена самооцінка тощо. Надана характеристика основних напрямків та етапів соціально-педагогічної роботи з дітьми – вимушеними переселенцями. Для роботи з дітьми – вимушеними переселенцями доцільно застосовувати такі форми роботи, як проведення бесід, інструктажів, соціально-педагогічних тренінгів, консультувань, диспутів, круглих столів, презентацій; надавати консультації, поради батькам щодо необхідної дитині допомоги; Здійснювати підтримку дитини у вигляді кураторства, нагляду та інспектування поведінки дитини в колективі, сім’ї, із друзями тощо. Здійснено теоретичне обґрунтування та розроблено програму адаптації дітей вимушено переміщених осіб до нових умов в закладі загальної середньої освіти. Розроблена програма є різновидом тренінгу соціокультурних умінь, який представляє собою спеціальну когнітивно-поведінкову програму підтримки у вирішенні проблем соціокультурної адаптації дітей вимушено переміщених осіб. Метою програми є адаптація дітей, підлітків та молоді з сімей мігрантів до нових умов в закладі загальної середньої освіти. У процесі підготовки та апробації програми тренінгу соціокультурної адаптації для дітей вимушених переселенців сформувалися її основні робочі принципи. Впроваджено та проаналізовано ефективність експериментальної комплексної програми адаптації дітей вимушено переміщених осіб до нових умов в закладі загальної середньої освіти. Представлена характеристика сформованості компонентів соціально-психологічної адаптації до нових умов в закладі загальної середньої освіти дозволила визначити рівні її сформованості у дітей вимушено переміщених осіб і змоделювати процес, який дозволить більш успішно сформувати перераховані вище компоненти соціально-психологічної адаптації. Спостереження за учасниками тренінгу показали, що в них покращилося сприйняття самих себе, вони стали набагато більш упевненими в собі, емоційно зрілими і спокійними, здатними більш адекватно оцінювати себе і свої вчинки, більш організованими і відповідальними за свої дії і діяльність, вони стали здатними самостійно вирішувати свої проблеми. Таким чином, проведений формуючий експеримент у значній мірі посприяв успішній адаптації дітей з сімей внутрішньо переміщених осіб. Цей висновок також підтверджують результати контрольного дослідження.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: