


Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 Теоретичні основи вивчення соціально-психологічного стану дітей з неповних сімей
1.1 Проблематика дитинства з неповних сімей в закладах освіти
1.2. Особливості соціально-педагогічного супроводу дітей з неповних сімей в зарубіжній та вітчизняній науковій літературі
1.3 Діагностика стану соціально-педагогічного супроводу дітей з неповних сімей в закладах освіти
ВИСНОВКИ ДО 1-ГО РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ 2 Емпіричне дослідження соціально-педагогічного супроводу дітей в неповній сім’ї
2.1 Обґрунтування, розробка програми соціально-педагогічного супроводу дітей з неповних сімей в закладах освіти
2.2 Експериментальне впровадження програми соціально-педагогічного супроводу дітей з неповних сімей в закладах освіти
2.3 Аналіз результативності програми соціально-психологічного супроводу дитинства з неповних сімей в закладах освіти
ВИСНОВКИ ДО 2-ГО РОЗДІЛУ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Додатки
Додаток 1
Додаток 2
Додаток 3
Додаток 4
Додаток 5
Додаток 6
Додаток 7
Додаток 8
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com