Тип роботи:
Об'єм: 31 стор.
Вартiсть: 70 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ І. Туристсько-краєзнавча діяльність у початковій школі
1.1. Туризм як форма фізкультурно-спортивної роботи з школярами
1.2. Мета і завдання туристично-екскурсійної діяльності у початковій школі
1.3. Закони, правила і традиції туристсько-краєзнавчої діяльності учнів перших класів школи
Розділ ІІ. Методичні аспекти організації та проведення туристичних заходів з молодшими школярами
2.1. Правила проведення туристичних заходів з молодшими школярами туристичної групи
2.2. Планування туристичних заходів у початковій школі
2.3. Практичні аспекти підготовки та проведення туристичних заходів у початковій школі
Висновки
Література
Додатки
Висновок:
Значення туризму і краєзнавства важко переоцінити. Ця діяльність включає в себе не тільки високий емоційне зміст, але також зачіпає моральні, фізичні та загальноосвітні сторони розвитку дитини, сприяє пізнавальної активності кожного учасника походу та екскурсії.
Туризм особливо важливий для міських дітей, обмежених у русі, у кількості фізичної роботи, змушених жити на віддалі від природи і схильних до пасивного відпочинку: кіно, телебачення, комп'ютерні ігри.
Туристичні заходи з молодшими школярами надають їм самостійність у спостереженні об’єктів природи, стимулюють їх розумову і творчу пізнавальну діяльність. Вони мають велике значення для розвитку творчих почуттів, оскільки вони привертають увагу до краси рідної природи, до багатств фарб, звуків, краси форм тощо.
Спілкування з природою допомагає школярам зрозуміти такі життєво важливі поняття, як роль людини в долі природного оточення, взаємозв’язок і взаємозалежність суспільства і природи, стійкість природних угрупувань, формують культуру поведінки та активну життєву позицію в питаннях охорони природи.
Окрім того, туристичні заходи мають велике оздоровче, навчальне і виховне значення, сприяють розвиткові спостережливості, свідомої дисципліни, виховують бережливе ставлення до природи.
Використовуючи різні педагогічні прийоми, проводячи конкурси, ігри з дітьми на природі вчитель зможе виробити у дітей певні навички і звички поведінки у природі, прищепити елементи екологічної культури, виробити новий стереотип мислення і поведінки – з «царя природи» людина має перетворитися на людину розумну, з новим мисленням, здатну вести діалог з природою, приймати активну життєву позицію у збереженні природи.
Важливе значення в підвищенні екологічної грамотності молодших школярів має знайомство їх із законами природи, розповідями про той чи інший вид тварин, різноманітні типи рослинних угрупувань, водойм тощо.
У курсовій роботі розроблений приблизний план і методика проведення туристичного зльоту в нашій школі. За бажанням дітей та педагогів конкурсна програма може змінюватися: можуть додаватися або замінюватися елементи смуги перешкод або конкурси. Залежно від особливостей школи, її географічного положення, комплектності та наявності матеріальної бази можна ускладнити або спростити план проведення заходів.
Пізнавальний туризм дуже важливий для школи, тому що в його основі лежить самостійність школярів, що становить базу, фундамент, на якому успішно йде процес навчання і виховання. У результаті туристсько-краєзнавчої діяльності учнів початкових класів між учителем і дітьми з'являється взаємодовіра, відносини дітей між собою і з дорослими стають багатшими, будуються на обопільній повазі, діти отримують задоволення від спілкування, радіють одержуваних знань, вчаться вільно міркувати про те, чому навчилися. А головне - так закладається основа для формування дитини як високоморальної особистості. Заняття туризмом і краєзнавством допомагають учням включатися у творчу роботу, життя дітей стає більш емоційним і змістовним - і, як наслідок, більш щасливою.
У молодших школярів формується емоційно-позитивне ставлення до тих місць, де вони народилися і живуть, розвивається вміння бачити і розуміти красу навколишнього життя, бажання дізнатися більше про особливості свого краю, його природи, історії.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com