перейти на сайт>>

Спортивна прес-фотографія: комунікативна стратегія тексту

ID роботи: 296
Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:
Вступ 1. Спортивна прес-фотографія як вид мистецтва 1.1 Поняття та основні елементи спортивної фотографії 1.2. Композиція динамічного знімку 1.3. Вимоги до фототехніки і плівки 1.4. Способи і особливості спортивного фотографування 2. Комунікативна стратегія тексту та спортивна фотографія 2.1. Фототворчість в спортивній фотографії 2.2. Особливості спортивних будівель. Значення фотографії в тексті 3. Особливості експозиції спортивної фотографії Висновок Список літератури

Висновок:
У заключенні хотілося б сказати що перш за все, фотографія - це один з видів мистецтва, плід технічної думки і спирається вона на своєму початку на закони образотворчого мистецтва. Але в своєму розвитку фотографія пішла далі тому що, застосовуючи різні технічні прийоми можна добитися дуже цікавих результатів, які на полотні навряд чи б вийшли. Володіння мистецтвом фотографії дає людям можливість залучитися до мистецтва не володіючи кистю і олівцем, але знаючи і грамотно застосовуючи основні закони живопису і малюнка. Те, що ми бачимо на фотознімках - це погляд фотографа на дійсність, що оточує його. Зловити емоції, мить життя, вдається не кожному, але за певних умов можна відтворити якусь подібність відчуттів, переживань. В той же час фотографові потрібно бути психологом, уміти спілкуватися з людьми, розташовувати їх до себе, від цього зокрема залежить, наскільки вдалими будуть знімки тієї або іншої людини. Знайти в людині і показати те, що криється у нього усередині дано не кожному, хто узяв в руки камеру. До кого -то це приходить з досвідом, а хтось так і залишається не доля. Просто знімає відбиток з лиця, і за яким нічого не немає. До цих пір більшість фотографів віддає перевага "вирішальному моменту". Проте зйомка в невирішальні моменти здатна відкрити нові грані в знайомому матеріалі. Так, у фотоклубі "Новатор" вже багато років сповідають зйомку спортивних сюжетів в моменти, які за традицією вважаються прохідними, невиграшними. Кадри, що відобразили спортсменів перед стартом, після виступів, поведінка їх товаришів на лавці запасних, відкрили цілий світ психологічних станів, по своїй фотогенічності і спрямованості не поступливих кульмінаційним списам змагань. З'ясувалося, що естетика "невирішального моменту" надзвичайно плідна при фіксації різноманітних життєвих проявів. Відкривається можливість інакше показати вже відпрацьовані фотографами сюжети. Нарешті, існує немало способів друку, що допомагають авторові "освіжити" старий мотив, повернути йому минуле звучання. Підхід до спортивних знімків може бути двояким - методичним або видовищем. Методичний інтерес зосереджений на аналізі фази руху, правильності її виконання. Підсумком видовищного інтересу є загальне емоційне враження від знімка. Фоторепортер, що орієнтується на створення знімків видовищної спрямованості, прагне відобразити моменти, що містять динамізм (поривши), експресивність (ступінь різкості або змазаності об'єкту і фону визначає мета знімка). Знімки на спортивні теми повинні обов'язково відобразити змагальність, самоствердження спортсмена, напруження боротьби, пристрасть і азарт.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: